English

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوند

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند، از دستگیری 66 متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط یگان‌های اجرایی پلیس این شهرستان در یک هفته گذشته خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ ذبیح الله درویشی؛ سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند، در تشریح این خبر بیان کرد: پلیس نهاوند با در نظر گرفتن اولویت های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی در این راستا، در یک هفته گذشته با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان و ظرفیت پلیس های تخصصی در سطح شهرستان اجرا کرد.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موضوع اشرافیت اطلاعاتی و کشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت های موجود در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از مهمترین نتایج این طرح می توان به کشف یک فقره سرقت و مقادیری انواع مواد مخدر و توقیف 3 دستگاه موتورسیکلت و 10 دستگاه خودروی متخلف و مزاحم اشاره کرد.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به این که 66 متهم در این طرح و در حوزه های مختلف جرم شامل، 2 سارق، 9 معتاد و خرده فروش مواد مخدر و 55 نفر در خصوص سایر جرایم دستگیر شدند، گفت: پرونده های قضائی جداگانه ای در خصوص متهمان تشکیل و در حال رسیدگی قانونی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه