English

سرهنگ مهدی سلمانیان:

کشف و ضبط محموله تریاک در خراسان رضوی

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی بیان کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی عوامل اصلی توزیع مواد مخدر را دستگیر کردند.

کشف و ضبط محموله تریاک در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ مهدی سلمانیان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی ۲ عامل اصلی توزیع مواد مخدر را در محدوده بلوار مصلی مشهد شناسایی کردند.

سرهنگ سلمانیان در ادامه این خبر اضافه کرد: پلیس با هماهنگی مرجع قضایی این ۲ متهم را در عملیاتی غافلگیرانه با تیراندازی هوایی دستگیر کرد که در جریان این اقدام، ۱۰ کیلو هروئین و یک قبضه اسلحه کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین در اقدام دیگری در ناحیه بولوار خیام مشهد، تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی اطلاعاتی و ردزنی محموله تریاک ، ضمن دستگیری یک متهم، ۳۵ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

همچنین در اقدامی دیگر سرهنگ امید نودهی رییس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی نیز از کشف بیش از ۱۵ هزار و ۳۰۰ عدد انواع قرص های غیرمجاز و مقادیری اقلام بهداشتی قاچاق خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی