English

عرضه محصول خرما کمتر از قیمت بازار در محل سازمان تعاون روستایی استان یزد

به مناسبت ماه مبارک رمضان محصول خرما به صورت مستقیم و زیر قیمت بازار استان در محل سازمان تعاون روستایی استان یزد عرضه می گردد.

عرضه محصول خرما کمتر از قیمت بازار در محل سازمان تعاون روستایی استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان یزد به مناسبت ماه مبارک رمضان محصول خرما با کیفیت مناسب و به قیمت توافقی و زیر قیمت بازار استان به نرخ هر کیلوگرم ٤٥٠ هزار ریال در بسته های ٨ کیلویی و ٤٦٠ هزار ریال در بسته های ٧٠٠ گرمی به صورت مستقیم در محل غرفه اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان یزد واقع در محوطه سازمان تعاون روستایی عرضه می گردد.

سید حسین دشتی مدیر تعاون روستایی استان یزد اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست های تنظیم بازار محصولات کشاورزی و ایجاد تعادل در بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان و عادت مصرف خرما در وعده سحر و افطار توسط هموطنان، محصول خرما به قیمت توافقی و زیر قیمت بازار توسط اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان یزد تامین و به صورت مستقیم در حال عرضه به مردم شریف شهر یزد میباشد.

شایان ذکر است همشهریان یزدی میتوانند ضمن تماس باشماره  ٠٩١٣١٥٦١٨٩١ جهت کسب اطلاعات بیشتر ودرخواست تامین محصول خرما به مقدار مورد نیاز اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه