English

عبدالله بهادری:

بیش از ۳۲ هزار واحد مسکونی طی اجرای طرح ملی مسکن در استان ایلام احداث می‌شود

استاندار ایلام در بازدید از پروژه های در حال احداث نهضت ملی مسکن شهر ایلام از روند اجرایی این طرح را مناسب ارزیابی کرد.

بیش از ۳۲ هزار واحد مسکونی طی اجرای طرح ملی مسکن در استان ایلام احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالله بهادری که در این بازدید استاندار را همراهی می کرد،گفت: برنامه تولید مسکن درچشم انداز ۴ ساله استان ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد تعریف شده که احداث ۱۲ هزارو ۸۸۹ واحد از این میزان به طور مستقیم  توسط راه و شهرسازی استان به انجام خواهد رسید و ما بقی آن از طریق تولید مسکن در محلات هدف (باز آفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی) ، مسکن روستایی، مسکن استیجاری و تولید مسکن بخش خصوصی احداث خواهد شد.   

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه خاطر نشان کرد: تاکنون ۳۷ هزار ۹۸۹ فرد در برای نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد تا کنون ۱۳ هزار و ۸۲۰ نفر حائز شرایط اولیه بوده اند و ۴هزارو ۵۸۶ نفر تأیید نهائی شده اند.

وی افزود: تعداد کل پروژه های نهضت ملی در استان تاکنون درقالب ۶۳ پروژه شروع ویا در حال مناقصه یا در مرحله صدور پروانه می باشند و تاکنون ۱۸۲۰ متقاضی ۴۰ میلیون تومان سهم آورده اولیه خود را  واریز کرده اند و پروژه به آنها تخصیص داده شده است و تعداد ۱۷۹۳ نفر واریز بالای 40 میلیون تومان(سهم آورده دوم) هم داشته اند.

بهادری اضافه کرد: علاوه براقدامات فوق تاکنون تفاهمنامه با سپاه پاسداران استان ، بنیاد شهید و بهزیستی برای احداث مسکن منعقد شده است.        

وی به اجرای ۲۲۴۳ واحد توسط کارگزاری های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و  اجرای ۷۹۰ واحد از طریق تفاهم نامه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد شهید تا کنون اشاره کرد و افزود: این پروژه ها با پیشرفت فیزیکی مختلف در حال انجام هستند وروند اجرایی آنها با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت و به زودی تعداد واحدهای احداثی نیز افزایش می یابد     .

 استاندار ایلام دراین بازدید ضمن تأکید بر رعایت تمام مقررات ساخت و ساز و همچنین همکاری دستگاههای مرتبط در زمینه نهضت ملی مسکن گفت: سعی و تلاش همه ما می بایست این نکته باشد که افق این طرح که خانه دار شدن اقشار جامعه در آن دیده شده است را به بهترین شکل و در زمان مقرر به انجام رسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی