English

استاندار مازندران:

۶۰ هزار مازندرانی در طرح مسکن ملی ثبت نام کردند

استاندار مازندران با اشاره به ثبت نام 60 هزار مازندرانی در طرح ملی مسکن گفت: خانه های ساخته شده این طرح ملی تعیین تکلیف شدند.

60 هزار مازندرانی در طرح مسکن ملی ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در جلسه شورای تأمین مسکن استان با بیان این که تاکنون در این طرح ملی حدود 60 هزار مازندرانی ثبت نام کردند، اظهار داشت: باید زمینه‌ای ایجاد کرد تا ضمن کیفیت بخشی به طرح مسکن ملی، افراد بیشتری به ویژه جوانان در این طرح مشارکت کنند. ‎

وی تصمیمات اتخاذ شده در این شورا را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در بخش عمده‌ای از شهرستان ها، جا نمایی اراضی توسط دستگاه‌های مسئول صورت پذیرفت و تسهیلات مصوب تاکنون در مناطق شهری تا سقف 300 میلیون و در مناطق روستایی 250 میلیون تومان در نظر گرفته شد.

استاندار مازندران تصریح کرد: با اعلام آمادگی پیمانکاران و انبوه سازان امیدواریم بتوانیم به سرعت افتتاح بخشی از پروژه‌های مسکن مهر که در گذشته طراحی شده است را در آینده نزدیک شاهد باشیم و کلنگ پروژه‌های جدید را در آینده نزدیک به زمین بزنیم تا کسانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشدند یا برای ثبت نام در این طرح، تردید داشتند، برای ثبت نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: باید اقدامات لازم برای کیفیت بخشی به این پروژه بر اساس آسیب شناسی انجام شده و ساز و کاری که در مسکن مهر به کار بسته شد، صورت گیرد تا متناسب با وضعیت روز جامعه این واحد‌ها تحویل مردم شود.

حسینی پور با بیان اینکه کارگروهی متشکل از معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و انجمن انبوه سازان و پیمانکاران برای قیمت گذاری مسکن ملی در استان تشکیل شود، افزود: بنا نیست در طرح مسکن ملی، واحد‌های لوکس و تجملی احداث شود و باید با همه صرف جویی‌های ممکن این پروژه با کیفیت مناسب اجرا گردد و این مهم یک اصل در این طرح ملی می‌باشد.

وی تأکید کرد: نباید در ساخت و ساز‌ها از کیفیت کم کنیم و مجموعه انبوه سازان و پیمانکاران، نگاه معنوی و کمک به دولت در طرح مسکن ملی داشته باشند تا قشر ضعیف جامعه صاحب خانه شوند.

استاندار مازندران با اشاره به این که تمام تلاش دولت تثبیت قیمت‌ها در بازار است و برای اولین بار به زودی شاهد پوست اندازی در فضای برنامه و بودجه کشور خواهیم بود، گفت: در چنین شرایطی به دنبال ظرفیت داخلی و رشد اقتصادی است که پیام مثبتی را با خود به همراه دارد و البته دولت به دنبال دیپلماسی سازنده و عزتمندانه است و یقیناً اتفاقات خوبی در بخش بین المللی و مذاکرات هم رخ خواهد داد و شاهد گشایش‌های اقتصادی در این حوزه هم خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه