English

با حضور معاون عمرانی استاندار صورت گرفت:

آغاز عملیات اجرایی احداث ۷۴۵ واحد مسکونی در ۶ شهر مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه در استان ساخت سالانه 38 هزار و 500 واحد مسکن برای استان در نظر گرفته شد، گفت: تمام تلاش خود را در قالب برنامه جامع و هدفمند به کار می‌گیریم که هم بتوانیم نیازهای مرتبط با مسکن را به بهترین نحو مشخص کنیم و یک برنامه جامع و براساس آمایش مشخص را برای تولید مسکن آماده کنیم. ‎

آغاز عملیات اجرایی احداث 745 واحد مسکونی در 6 شهر مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، رضا علیخانی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی اظهار داشت: تحقق این امر را تا پیش‌نیاز از جمله تأمین زمین که در این زمینه نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها هستیم و بسیج امکانات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین، تأیید کاربری و تغییر کاربری زمین انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تأمین اعتبار این پروژه‌، ادامه داد: در این زمینه افرادی که از وضعیت درآمدی پایینی برخوردار هستند در اولویت قرار دارند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن صاحب مسکن شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران افزود: موضوع مهم دیگر حل مشکل انشعاب آب، برق و گاز و حل مجوزهایی برای ساخت و بهره‌برداری و تخفیف‌هایی است که باید در دولت به‌منظور ایجاد انگیزه داشته باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: نکته مهم این بوده که به دنبال برنامه‌ای برای انتخاب پیمانکاران و سرمایه‌گذارانی که در ساخت به ما کمک کنند، هستیم و این برنامه کلی است.    

علیخانی با اعلام اینکه آغاز این پروژه نقطه شروعی در راستای نهضت ملی مسکن با شروع سال جدید است، تصریح کرد: این پروژه به‌عنوان مهم‌ترین و استراژیکی‌ترین برنامه ما در سال 1401 است که کلنگ‌زنی شد و امیدواریم بتوانیم در زمان مناسب و در موعد مقرر و با بهترین کیفیت کلید این خانه‌ها را به دست صاحبان و نیازمندان برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه