English

عباسعلی صفائی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت نهضت ملی مسکن در قوچان

سرپرست فرمانداری قوچان بیان کرد: از مجموع متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در خراسان رضوی، ۴ هزار و ۶۱۹ نفر از شهرستان قوچان ثبت نام کردند.

آغاز عملیات اجرایی ساخت نهضت ملی مسکن در قوچان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عباسعلی صفائی سرپرست فرمانداری قوچان در خبری اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت ۵۳۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و یک هزار و ۱۸۵ واحد مسکونی روستایی در قوچان آغاز شده است.

صفائی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن درساخت ۵۳۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و ۱۱۸۵ واحد مسکونی روستایی قوچان ۵ فاز است و در مرحله نخست این طرح، ۲۰۰ واحد ساخته می‌شود.

سرپرست فرمانداری قوچان: همچنین تصریح کرد: همچنین در طرح ساخت یک هزار و ۱۸۵ واحد مسکونی روستایی در این شهرستان، برای هر واحد ۶۰ متری روستایی، ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره با بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه این خبر تاکید کرد: از مجموع متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در خراسان رضوی، ۴ هزار و ۶۱۹ نفر از شهرستان قوچان ثبت نام کردند.

سرپرست فرمانداری قوچان همچنین با شاره به تعیین تکلیف تقاضاهای این طرح ملی یادآور شد: تقاضای تعداد ۹۴۷ نفر در این شهرستان در قالب اقدام ملی و نهضت ملی، تعیین تکلیف شده است.

صفائی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: برای زمین‌های تخصیص یافته به طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن، خواهان تامین خدمات زیربنایی و روبنایی به ویژه توسعه شبکه آب و برق و ساخت مدرسه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه