English

محمد حیدری:

بیش از ۱۹ هزار نفر در خراسان رضوی وام ودیعه مسکن دریافت کردند

مسئول سامانه نهضت ملی مسکن خراسان رضوی بیان کرد: تعداد افراد ثبت نام کننده در فاز اول ۸۲ هزار و ۶۰ نفر بود که از این تعداد به ۱۵ هزار و ۳۵۷ نفر به مبلغ ۶۶۰۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال وام پرداخت شد.

بیش از ۱۹ هزار نفر در خراسان رضوی وام ودیعه مسکن دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد حیدری مسئول سامانه نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: پرداخت وام ودیعه مسکن به بیش از ۱۹ هزار نفر در خراسان رضوی، از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

حیدری در ادامه این خبر افزود: امسال به حدود ۱۹ هزار و ۳۲۴ نفر وام ودیعه مسکن به مبلغ  ۳۶۲ میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومان پرداخت شده است و تعداد افراد ثبت نام کننده در فاز دوم طرح وام ودیعه مسکن تاکنون ۱۵۵ هزار و ۷۱۲ نفر بوده است.

مسئول سامانه نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: تعداد افراد ثبت نام کننده در فاز اول این طرح در سال گذشته ۸۲ هزار و ۶۰ نفر بود که از این تعداد به ۱۵ هزار و ۳۵۷ نفر به مبلغ ۶۶۰۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال وام پرداخت شد.

وی همچنین اظهار کرد: تمام افراد سرپرست خانواری که فاقد مسکن هستند، امکان استفاده از وام ودیعه مسکن را دارند.

حیدری در خاتمه خاطرنشان کرد: مهلت پرداخت وام ودیعه مسکن تا آخر سال  ادامه دارد، اما بسیاری از بانک‌های خراسان رضوی اعلام کرده‌اند که اعتبار لازم جهت پرداخت این وام را ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه