English

حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار:

شرکت پتروشیمی ایلام مرکز دانش بنیان، اشتغال‌زا و منبع تولید است

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام گفت: طی سال‌های گذشته با وجود فشارها و تحریم‌ها کشور ما توانسته جزو کشورهای پیشرفته جهان قرار گیرد.

شرکت پتروشیمی ایلام مرکز دانش بنیان، اشتغال‌زا و منبع تولید است

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی تبار در نشست شورای اداری استان که در سالن جلسات پتروشیمی ایلام برگزار شد با بیان این‌که شرکت پتروشیمی ایلام مرکز دانش بنیان، اشتغال‌زا و منبع تولید است اظهار داشت: کشور ما امروز باوجود فشارها، تحریم‌ها و تهدیدها جزو کشورهای پیشرفته محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب در سال جاری بر روی جهاد تبیین تأکید بسیاری داشته و باید تلاش شود این مهم محقق گردد.

وی در ادامه افزود: طی سال‌های گذشته شاهد دستاوردهای مهمی بوده‌ایم که پتروشیمی نمونه‌ای از این موارد است که با وجود تهدیدها و تحریم‌ها توانسته رشد و پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار با اشاره به سیاه‌نمایی دشمن در مورد دستاوردهای نظام گفت: کشور در چهار دهه گذشته رشد علمی و صنعتی بسیاری داشته اما تبلیغات دشمن بگونه‌ای بوده که بر اذهان عمومی جامعه تاثیر منفی بگذارد و این دستاورد بزرگ را جوانان ما نبینند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این‌جا رسالت همه در تبیین خدمات نظام خطیر و سنگین است و جهت مهار کردن توطئه‌های دشمن و امید آفرینی در جامعه جهاد تبیین ضرورت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه