English

سیدفخرالدین هاشمی خبر داد؛

رشد ۶۹ درصدی مشارکت خیران مدرسه ساز در هرمزگان

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: در حال حاضر مشارکت خیران در امر مقدس مدرسه سازی یک هزار و 740 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 69 درصد رشد داشته است.

رشد 69 درصدی مشارکت خیران مدرسه ساز در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با بیان اینکه حدود 75 درصد کلاس های درس دراستان با مشارکت خیران در حال ساخت است، تأکید کرد: در سطح استان هرمزگان 203 پروژه در قالب 960 کلاس درس در دست ساخت داریم که از این تعداد 153 پروژه در قالب 714 کلاس درس با مشارکت خیران درحال اجراست.
هاشمی با اشاره به نقش خیران مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی در این استان اظهار کرد: تقویت خیران مدرسه ساز در اصل تقویت فرهنگ از خودگذشتگی در جامعه بوده است.
وی با اشاره به نامگذاری سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) گفت: در حال حاضرمشارکت خیران در امر مقدس مدرسه سازی یک هزار و 740 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 69 درصد رشد داشته است وامسال نیز با معیار قرار دادن تولید،دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی که موجب حرکت رو به جلو و محسوس در همه اهداف اقتصادی می شود مشارکت خیران رشد زیادی خواهد داشت.
به گفته هاشمی، 10درصد از مدارس استان مدارس فرسوده و تخریبی می باشند که با روی کار آوردن تمام ظرفیت های موجود از جمله خیران، بنیاد برکت، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بنگاه‌های اقتصادی، 400 کلاس درس جدید در استان احداث خواهد شد.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف صنایع و بنگاههای اقتصادی ایفای نقش های اجتماعی خود در قبال جوامع محلی است، گفت: در حال حاضر در استان هرمزگان ۸۵کلاس با زیربنای ۱۵هزار و ۱۷۵مترمربع با مشارکت صنایع و بنگاههای اقتصادی دردست اجرا است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان همچنین در پایان سخنانش افزود: ۶۷میلیارد تومان اعتبار پروژه های مشارکتی صنایع و بنگاههای اقتصادی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه