English

به مناسبت ایام الله دهه فجر:

۷۵ پروژه فضای آموزشی در هرمزگان به بهره برداری می رسد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: 75 پروژه فضای آموزشی در دهه فجرسالجاری در استان هرمزگان به بهره برداری می رسد.

75 پروژه فضای آموزشی در هرمزگان به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در خصوص پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر در استان اظهار کرد: ۷۵پروژه آموزشی درقالب ۳۰۷کلاس با زیر بنای۳۵ هزار و۶۶۷مترمربع در چهل و سومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در هرمزگان به بهره برداری می رسد.
هاشمی با بیان اینکه اعتبار پروژه‌های فضای آموزشی از محل اعتبارات استانی، ملی و مشارکت خیران مدرسه ساز تامین شده است، افزود: برای احداث این پروژه ها مبلغ 300 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی در ادامه ابراز داشت: برنامه مجموعه نوسازی مدارس برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت قرار گرفتن و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است که در سال‌های گذشته نیز تمرکز و توجه بر این موضوع بوده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه با مشارکت خیران مدرسه ساز و نوسازی مدارس هرمزگان بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ مدرسه به صورت مشارکتی ساخته شده است، خاطرنشان ساخت: جهش مدرسه سازی در استان، نشان از عشق و علاقه مردم به کار خیر مدرسه سازی و توجه به تعلیم و تربیت دانش آموزان بوده است.
به گفته وی، در مجموع ۱۷۲ مدرسه توسط مجموعه نوسازی مدارس استان در دست ساخت است که از این تعداد۱۰۷ مدرسه با اعتبار یکهزار و ۷۵۰ میلیارد ریال توسط خیران مدرسه ساز ساخته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه