English

پروژه ساخت ۱۰۷ مدرسه توسط خیران در هرمزگان در حال انجام است

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: امسال تاکنون ۱۷۵میلیاردتومان درقالب ۱۰۷پروژه توسط خیران مدرسه ساز با نظارت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در دست اجرا است.

پروژه ساخت 107 مدرسه توسط خیران در هرمزگان در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی مرادی معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان اظهار داشت: مشارکت های مردمی تجلی عشق و ایثار مردم در زمینه مرتفع کردن موانع و مشکلات تعلیم و تربیت دانش آموزان و اهمیت والای آن دربین آحاد مردم به شمار می آید.
مرادی با بیان اینکه حل مشکلات آموزش و پرورش بدون مشارکت جدی مردم و نهاد های مردمی امکان پذیر نیست، بیان داشت: آگاهی عمومی در مشارکت بسیار مهم و ضروری است.
به گفته معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، هر چه اعتمادسازی و اطلاع رسانی به مردم بیشترشود، شوق و علاقه به مشارکت افزون تر خواهد شد.
مرادی در ادامه مشارکت های مردمی را نمونه بارز در جهت آگاهی رسانی و ایجاد اعتماد در بین مردم به جهت احداث و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و دیگر فعالیت های مرتبط با تعلیم و تربیت دانش آموزان دانست.
وی همچنین با تاکید بر جلب مشارکت و تقویت همکاری سازمان های مردم نهاد اظهار کرد: اشخاص حقیقی، حقوقی و گروههای جهادی وبنیادهای خیریه با احداث مدارس و فضاهای ورزشی و پرورشی در مناطق مورد نیاز، تعمیر یا تکمیل فضاهای آموزشی و پرورشی نیمه تمام، بازسازی مدارس و فضاهای آموزشی غیرایمن، تهیه امکانات و تجهیزات آموزشی و پرورشی می توانند به تنهایی یا با مشارکت سایر خیران در امر مدرسه سازی همکاری کنند.
معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ابراز داشت: تأمین نیازهای آموزشی استان نیازمند مشارکت خیران و همه آحاد مردم است و با کمک همه جانبه مردم قطعا می توانیم مشکلات و چالش‌ها را حل کنیم.
مرادی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 700 خیر مدرسه ساز داخل و خارج کشور در استان هرمزگان درامر مقدس مدرسه سازی مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۰۵ میلیاردتومان تعهد مدرسه سازی داشتیم و امسال نیز تاکنون ۱۷۵میلیاردتومان درقالب ۱۰۷پروژه توسط خیران مدرسه ساز با نظارت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در دست اجرا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمد سوادی

    سلام، چرا هیچ شماره تماسی از انجمن خیرین مدرسه ساز هرمزگان نیست،
    لطفاً پیگیری و اعلام فرمایید.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه