English

تصویب تمدید قرارداد ۱۴ مشاور شورا

تمدید قرارداد 14 مشاور شورای اسلامی شهر قم با موافقت اعضاء به تصویب رسید.

تصویب تمدید قرارداد ۱۴ مشاور شورا

به گزارش خبرگزاری موج قم، در سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که امروز با حضور سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، معاونان و مدیران شهرداری، اسلامی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، تمدید قرارداد ۱۴ مشاور شورا در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ با مدرک کارشناسی تا دکترا با رأی اکثریت اعضا به تصویب رسید.

ابراهیم دلشاد، علی گنجیان مقدم، علی کاویان، سید جمال طباطبایی، احمد نامداری، صابر ابوطالبی، علیرضا کهن، احمد فقیهی، مجید اخوان، علی ریاضی، علی ابراهیمی، اصغر ناصری، عباس منصور نژاد و وحید سراقی با رأی اعضای شورا به‌عنوان مشاوران شورای اسلامی شهر قم انتخاب شدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزایش ۱۰ درصدی را نسبت به میزان افزایش دستمزدهای قانون کار غیرمنطقی دانست و اظهار داشت: این میزان منطقی نیست، چراکه رشد دستمزدها در کاریابی‌ها ۵۷ درصد و برای بقیه مجموعه‌ها ۳۷ درصد است.

وی با پیشنهاد تصویب کلیت این مصوبه افزود: اعداد و ارقام را مجدد بررسی و در صورت لزوم اصلاح کنیم؛ در حال حاضر مشاوران ساعتی شهرداری حدود۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند که در صورت افزایش ۱۰ درصدی حدود ۵ میلیون و ۲۰۰ تومان می‌شود که این ارقام نیازمند اصلاح و بررسی است.

حسین اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز با بیان اینکه برخی مشاوران جوان که مشاور شورا بوده و فعالیت درآمدی دیگری ندارند، لازم است این ارقام برای آن‌ها بررسی و اصلاح شود و ادامه داد: بااین‌وجود ارقام تعریف‌شده برای بازنشستگان یا برخی افرادی که در جایی دیگر مسئولیت و دریافتی دارند را می‌توان با همین میزان مصوب کرد.

در پایان اصل تمدید قرارداد با رأی اعضای شورای اسلامی شهر قم تصویب شد و میزان ارقام پیشنهادی برای بررسی و اصلاح در دستور کار قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه