English

بصیرت تنها سلاح مبارزه با دشمنان است

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: روز 9 دی، روز بصیرت بوده که امروز شیوه دشمنی دشمنان تغییر کرده و تنها سلاح ما در برابر آن‌ها بصیرت است.

بصیرت تنها سلاح مبارزه با دشمنان است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حسین اسلامی در بیست و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، به سالروز ۹ دی اشاره کرد و اظهار داشت: روز ۹ دی، روز بصیرت بوده و امروز شیوه دشمنی دشمنان تغییر کرده و تنها سلاح ما در برابر آن‌ها بصیرت است.

وی توصیه علامه حسن‌زاده را یادآور شد و افزود: گوشمان باید به دهان رهبری باشد که گوشش به دهان امام زمان(عج) است و این آسان‌ترین راه و بهترین راه برای پیروزی در برابر دشمنان است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم، با گرامیداشت عملیات‌های کربلای ۴ و کربلای ۵ ابراز کرد: گرامی می‌داریم نام تمام شهدا را به‌ویژه شهدای کربلای ۴ و کربلای ۵ و شهدای غواصی که با دست‌بسته به سمت معبودشان سفر کردند و زنده دفن شدند و امروز امنیت و آرامش خود را مدیون این شهدا هستیم.

وی سپس در جریان تصویب لایحه اخذ مجوز خرید خدمت ناوگان اتوبوسرانی، با تأکید بر توجه به پرداخت حقوق و مزایای رانندگان تصریح کرد: باید به موضوع تعمیر و نگهداری اتوبوس‌ها نیز توجه بیشتری شود.

اسلامی خواستار بررسی دقیق‌تر طرح قرارداد جدید اتوبوسرانی شد و خاطرنشان کرد: باید به دغدغه تمام نمایندگان پاسخ‌داده‌شده و این لایحه در کمیسیون تلفیق بررسی مجدد شود و تا تصویب نهایی و بررسی مجدد قرارداد، کارهای ابتدایی آن انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه