English

نادر فلاحی:

نخستین دوچرخه هوایی کشور در هیر راه اندازی شد

نخستین دوچرخه هوایی کشور با محوریت دانش بنیان و اشتغال آفرین در مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر راه اندازی شد.

نخستین دوچرخه هوایی کشور در هیر راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در آئین افتتاح این پروژه با حضور مسئولان استانی گفت: در راستای ارج نهادن به شعار مقام معظم رهبری پروژه دوچرخه هوایی با محوریت دانش بنیان و اقتصاد در مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر رونمایی شد که این پروژه درکمترین زمان ممکن رونمایی شد.

وی افزود: این پروژه اوج هیجان را برای گردشگران و مردم استان به همراه دارد که با حمایت مسئولان استان و منطقه و نمایندگان مجلس در سریع ترین زمان ممکن رونمایی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل راه اندازی پروژه های بکر و هیجانی متفاوت گردشگری در استان را اولویت اساسی عنوان کرد و گفت: در این زمینه میراث فرهنگی استان روند حضور سرمایه گذاران را تسهیل کرده است.

فلاحی می گوید: اردبیل دیگر در گردشگری حرف های زیادی برای گفتن دارد و ایجاد پروژه های هیجانی و تفریحی و توریستی و هتل ها نمود این امر است.

وی از آمادگی استان اردبیل برای میزبانی رویداد بین المللی گردشگری ۲۰۲۳ خبر داد و گفت: از این ظرفیت برای معرفی گردشگری استان در سطح بین المللی استفاده می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری در استان اردبیل فرش قرمز پهن می کنیم و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در راستای عمل به شعار سال ابلاغی مقام مظعم رهبری و اشتغال آفرینی در استان از طرح‌های بدیع، قوی و خلاق حمایت می کند.

فلاحی افزود: برای تامین زیر ساخت مورد نیاز مجموعه گردشگری هیرلند از جمله جاده دسترسی و پارکینگ ۲۵ میلیارد ریال اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل پل معلق شیشه ای هیر هم گفت: 10 خط دوچرخه در مجموع ۲۵۰ متر به صورت رفت و برگشت این مسیر را طی خواهد کرد و رعایت مسائل ایمنی در این خط دوچرخه هوایی اولویت است.

محمد حسن امیدوار افزود: این پروژه بر اساس اصول مهندسی و رعایت تمام اصول ایمنی اجرا شده و هیچ خطری برای دوچرخه سواران نخواهد داشت.

او همچنین در خصوص اشتغال زایی این طرح گردشگری ورزشی و هیجانی گفت: در این طرح زمینه اشتغال ۳۶ نفر به صورت مستقیم فراهم شده  است و ساخت ۵۰ سوئیت اقامتی در مجموعه هیرلند در دستور کار است و با رفع مشکل معارض زمین، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه