English

نادر فلاحی عنوان کرد:

تسهیلات و اعتبارات ویژه برای سرمایه‌گذاری در احداث هتل

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: هر سرمایه‌گذاری که تمایل به احداث هتل‌های چهار و پنج‌ستاره و نیز پروژه‌ها و مجتمع‌های شاخص گردشگری در استان داشته باشد، تسهیلات و اعتبارات ویژه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

تسهیلات و اعتبارات ویژه  برای سرمایه‌گذاری در احداث هتل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در راستای دستیابی اردبیل به سهم خود در حوزه گردشگری هدف‌گذاری‌های اساسی انجام شده و برنامه‌های مختلفی در دست اجراست تا بتوانیم شاهد تحقق این شعار در موعد مقرر باشیم.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان در سال جهش تولید از هر گونه طرح‌های منجر به تولید و اشتغال استان بصورت جدی حمایت می‌کند.

میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان  بیان‌کرد:‌ استان اردبیل  بویژه منطقه خلخال در جنوب این استان قابلیت‌های بسیار بالایی در بخش گردشگری داشته و در زمینه توسعه زیرساخت‌های در این حوزه اقدامات شاخصی انجام شده و نیازمند تبلیغ و معرفی  بیشتر این اقدامات و زیرساخت‌ها در سطح ملی و بین‌المللی است که انتظار می‌رود در این زمینه تشکل‌های گردشگری غیردولتی مردم‌نهاد همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

فلاحی اظهارداشت: طرح مشترک گردشگری و آبزی‌پروری اندبیل خلخال شامل برگترین طرح تولید و پرورش ماهیان سردآبی و ۲ طرح بزرگ خدمات گردشگری است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ۲ فاز در مدت ۲ سال اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی خلخال باید به عنوان متولی این طرح در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در امور اداری و عملیات اجرایی این پروژه و همچنین رفع موانع با تمام توان تلاش کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه