English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:

بهره مندی ۵۰۰ هزار نفر گردشگر نوروزی از خدمات هلال احمر مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به بیش از 500 هزار گردشگر در طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی خبر داد.

بهره مندی 500 هزار نفر گردشگر نوروزی از خدمات هلال احمر مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، غلامعلی فخاری اظهار داشت: از زمان اجرای طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر استان در 25 اسفند تا روز 13 فروردین 1401 بیش از 500 هزار نفر از گردشگران و مسافرین نوروزی با مراجعه به پایگاهها و پست‌های طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی خدمات لازم را دریافت کردند.

وی ادامه داد: در همین راستا 52 هزارنفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت از خدمات مقابله با کرونا، 121 هزار نفر از خدمات راهنمایی مسافرین و معرفی اماکن توریستی، فرهنگی و تفریحی، 81 هزار نفر از خدمات اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز ، 7 هزار نفر از خدمات خیمه های نماز، 23 هزار نفر از خدمات طرح دوستدار کودک، 40 هزار نفر از خدمات پویش بهرفت و 9 هزار نفر نیز از خدمات پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ارائه خدمات امدادی و کمکهای اولیه به 7هزار نفر، آموزش و سنجش فشار خون به 5 هزار نفر و آموزش کمکهای اولیه به 6 هزار نفر از دیگر خدمات ارائه شده در قالب طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی جوانان هلال احمر مازندران بوده است.

وی افزود: بیش از 100 هزار بسته فرهنگی، بروشورهای امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی و همچنین 5 هزار کیسه جمع آوری زباله در راستای طرح صیانت از طبیعت و محیط زیست بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

فخاری با اعلام اینکه شعار محوری امسال طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی «جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی» بود، بیان داشت: 12 پست فعال جوانان جمعیت هلال احمر استان متشکل از 796 نفر برادر و 1076 نفر خواهر در قالب تیمهای ثابت و سیار برای ارائه خدمات مزبور در طرح  ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی مشارکت داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه