English

در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی انجام شد؛

ارائه خدمات به بیش از ۸۱ هزار مسافر و گردشگر در اصفهان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به بیش از 81 هزار مسافرو گردشگر در اصفهان خدمات ارائه شد.

ارائه خدمات به بیش از 81 هزار مسافر و گردشگر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن مومنی بیان داشت: از آغاز اجرای نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی یک هزار و 473 عضو جمعت هلال احمر استان اصفهان، در ۲۷ پست ثابت و ۸ پست سیار به مراجعه کنندگان خدمات متنوعی ارائه کرده‎اند.

وی تصریح کرد: در طول این 14 روز، 81 هزار و 924 مسافر با حضور در پست‎های ثابت و سیار این استان، با این طرح ملی آشنا شده و از خدمات این پست ها بهره مند شدند.

مومنی افزود: 19هزار و 664 نفر با ایجاد اثر انگشت و امضا میثاق نامه به پویش ملی بهرفت پیوستند تا گامی در راستای کاهش تصادفات بردارند.

اصفهان- مسافرین نوروزی (2)

وی ضمن قدردانی از زحمات جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان ساخت: 7هزار و 659 از خیمه‎های نماز، 13هزار و 852 نفر از خدمات ایستگاه‎های سلامت و 13 هزار و 852 نفر نیز از فضای‎های جذاب دوستدار کودک استفاده کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان با اشاره به اقلام توزیعی میان مسافران مراجعه کننده به پست های ایمنی و سلامت تشریح کرد: 34هزار و 262 قلم اقلام ترویجی-اطلاع رسانی، 15هزار و 981 عدد اقلام انگیزشی و 35هزار و 169 عدد اقلام آموزشی میان این افراد توزیع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه