English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد

آغاز طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر اصفهان از ۲۴ اسفند ماه

محسن مومنی گفت:امسال طرح ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تحت عنوان طرح ملی خدمات نوروزی به اجرا در می آید.

آغاز طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر اصفهان از 24 اسفند ماه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن مومنی با اشاره به موقعیت گردشگری استان اصفهان گفت: امسال طرح ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تحت عنوان طرح ملی خدمات نوروزی به اجرا در می آید.

وی تصریح کرد: بیش از 1200 نیروی نجاتگر ،180 پرسنل امدادی و 7 تیم واکنش سریع در 42 پایگاه امداد ونجات بین شهری، یک پایگاه امداد هوایی و 40 پایگاه و پست ایمنی و سلامت، آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

مومنی افزود: برای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی نیز علاوه بر 40 پایگاه و پست اختصاصی، خیمه های نماز، فضای دوستدارکودک و ایستگاه سلامت در خدمت مسافرین خواهد بود و بیش از 800 نفر از جوانان آموزش دیده عضو جمعیت هلال احمر اصفهان در اجرای این طرح مشارکت دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این راستا به منظور تسهیل خدمات رسانی بیشتر به مسافرین نوروزی، امکان بهره برداری از اپلیکیشن مسافر یار را با همکاری بخش خصوصی فراهم کرده است که امکان دسترسی به اطلاعات گردشگری ، راه های ارتباطی در این سامانه پیش بینی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به مشارکت فعال  خیرین  و داوطلبان  در اجرای طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر استان از جمله "طرح فرشتگان رحمت" عنوان کرد: این طرح نیز از  جمله طرح هایی است که در ایام پایانی سال در  راستای  کمک  به  خانواده های  نیازمند  و  کم  برخوردار  مناطق  محروم  روستایی  و  شهری  به ویژه کودکان  و  زنان  بی سرپرست  و بد سرپرست،  خانواده زندانیان، بیماران و زنان سرپرست خانوار به اجرا درمی آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی