English

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان خبر داد

خدمت رسانی هلال احمر اصفهان به بیش از ۸۰ هزار مسافر در ایام نوروز

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از خدمات‌رسانی به بیش از 85 هزار مسافر نوروزی در هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین در ایام نوروز خبر داد.

خدمت رسانی هلال احمر اصفهان به بیش از 80 هزار مسافر در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شهریار انصاری گفت: 85 هزار و 614 تن از مسافرین نوروزی به ایستگاههای  ایمنی و سلامت هلال احمر اصفهان مراجعه و از خدمات آن بهره مند شدند.

وی افزود: در  طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین در ایام نوروز جوانان هلال احمر در بخش های مختلف از جمله برپایی چادرهای سلامت، برپایی خیمه های نماز، برپایی فضای دوستدار کودک و اجرای طرح بهرفت و امضاء میثاق نامه (کمپین نه به تصادفات جاده ای) خدمات متعددی را به مسافران ارائه کردند .

انصاری با اشاره به مراجعه 8 هزار و 223 مسافر نوروزی به چادرهای سلامت هلال احمر ادامه داد: این مسافران خدمات سلامت شامل  کنترل فشارخون و تست قند خون را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: از فضای دوستدار کودک فراهم شده برای مسافرین نوروزی 10 هزار و 214 کودک و در خیمه های نماز برپا شده نیز یک هزار و 751 نمازگزار استفاده کردند.

رییس جمعیت هلال احمر اصفهان به اجرای طرح بهرفت "بهبود رفتارهای ترافیکی" با راه‌اندازی کمپین "نه به تصادفات جاده ای" اشاره کرد و اظهار داشت : در این طرح که با هدف پیشگیری از تصادف های جاده ای با رعایت نکات ایمنی و توصیه های امدادی اجرا شد، امضاء میثاق نامه با استقبال مردم و مسئولین همراه بود به گونه ای که 11 هزار و 125 نفر به این کمپین پیوستند.

هلال احمر اصفهان

اجرای طرح سحاب در مکان های گردشگری اصفهان

انصاری با اشاره به اجرای طرح "سحاب" سامانه حرکت‌های امدادی و بشردوستانه سازمان جوانان گفت: در این طرح جوانان هلال‌ احمر به صورت پیاده و یا با دوچرخه در مکان‌های گردشگری و پرتجمع حضور پیدا کردند و خدمات فرهنگی و امدادی متنوعی را به 12 هزار و 996  مسافر ارائه دادند.

وی با بیان اینکه  49 هزار و 439 نقشه ، 44 هزار و 490 بروشور و 47 هزار و 232 عدد از سایر محصولات فرهنگی بین مسافران نوروزی توزیع شد، افزود: در جریان اجرای این طرح 105عضو جوان داوطلب و افتخاری از کانون های دانشجویی، دانش آموزی، جوانان ، روستایی و غنچه ها در 7 پست مستقر در سطح شهرستان به مسافران نوروزی خدمت رسانی کردند.

رییس هلال احمر شهرستان اصفهان همچنین در تشریح فعالیت های امدادی این جمعیت در ایام نوروز خاطر نشان کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی در این شهرستان با فعالیت یک پایگاه ثابت در کوهپایه و یک پایگاه سیار مستقر در ایستگاه ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در دو راهی فرودگاه ، اجرا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه