English

معاون جوانان هلال‌احمر استان همدان:

تعداد ۲۸۳۹ نفر از رانندگان مسافر و خانواده‌های آن‌ها به بهرفت پیوستند

تعداد 2839 نفر از رانندگان مسافر و خانواده‌های آن‌ها به بهر.

 تعداد 2839 نفر از رانندگان مسافر و خانواده‌های آن‌ها به بهرفت پیوستند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، معاون جوانان هلال‌احمر استان همدان گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از 97/12/28 آغاز و تاکنون در حال اجرا است.

پاک‌بین افزود: تعداد 890 نفر روز از اعضا خواهر و برادر داوطلب در این طرح مشارکت دارند و تاکنون تعداد 10886 مسافر به پست‌های ثابت و سیار مراجعه کردند.

وی بیان کرد: پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی ) در جوار پست‌های ثابت اجرا و ارتباط چهره به چهره با رانندگان مسافر توسط اعضا برقرارشده و مسافرین ضمن مطالعه میثاق نامه بهرفت قول می‌دهند تا قوانین رانندگی را جهت کاهش آمار تصادفات جاده‌ای رعایت کنند.

با ثبت اثرانگشت بر روی میثاق نامه به پویش ملی بهرفت می‌پیوندند. تعداد 2839 نفر از رانندگان مسافر و خانواده‌های آن‌ها به بهرفت پیوستند.

تاکنون شمار زیادی از مقامات شهرستانی، استانی و کشوری شامل: معاون رئیس‌جمهور، نمایندگان مجلس، استاندار، معاونین استاندار و فرمانداران و مدیرکل ادارات در سطح استان به بهرفت پیوستند.

ارائه خدمات فرهنگی در 10 فضای دوستدار کودک

وی افزود: در فضاهای دوستدار کودک مسابقه جشنواره نقاشی صلح و دوستی، صدور کارت همیار غنچه‌های هلال و کارگاه‌های آموزشی ازجمله:

 آشنایی کودکان با هلال‌احمر، تابلوهای راهنمایی و رانندگی تجهیزات کیف کمک‌های اولیه، گریم صورت کودکان و بازی با مارو پله و منچ امدادی برگزار می‌شود تاکنون تعداد 1373 نفر کودک از این فضا بهره‌مند شدند.

ارائه خدمات مذهبی در 6 خیمه نماز

پاک‌بین اظهار داشت: در جوار پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی 6 خیمه نماز برپا شده که این فضاها در پست‌هایی برقرارشده که فضای مناسب جهت برگزاری نماز مسافرین فراهم نیست. تاکنون 161 نفر نمازگزار به این خیمه‌ها مراجعه کرده‌اند.

ارائه طرح‌های ابتکاری توسط جوانان داوطلب

معاون جوانان هلال‌احمر استان همدان گفت: در پایگاه‌های ثابت و سیار طرح‌های ابتکاری جهت رفاه حال و استراحت مسافران در حال برگزاری است ازجمله این طرح‌ها آموزش اطفاء حریق، آموزش نحوه کنترل فشارخون، مسابقه دارت، ایستگاه شارژ موبایل، ایستگاه توزیع آب جوش، توزیع آش و جمع‌آوری کمک به نفع سیل‌زدگان، اهداء سوغات با آرم بهرفت و اهداء گلدان با آرم بهرفت و... است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر