English

غلامرضا صیادی:

امدادرسانی به ۳۰۶ حادثه‌ دیده در خراسان رضوی در ایام نوروزی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی بیان کرد: از مجموع حوادث امدادرسانی شده، تعداد ۹۷ حادثه جاده‌ای، چهار حادثه برف و کولاک و بقیه حوادث مرتبط با آتش‌سوزی جنگل و مرتع، جوی، کوهستان و حوادث شهری بوده است.

امدادرسانی به ۳۰۶ حادثه‌ دیده در خراسان رضوی در ایام نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامرضا صیادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی اعلام کرد: امدادگران این جمعیت در قالب طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۳ فروردین امسال به ۳۰۶ حادثه‌دیده در این استان امدادرسانی کردند.

صیادی در ادامه این خبر اضافه کرد: این میزان امدادرسانی در پی وقوع ۱۳۶ حادثه با حضور نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی متذکر شد: درمان سرپایی، امدادرسانی، انتقال مصدوم و اسکان اضطراری از خدمات ارائه شده به این شمار حادثه‌دیده بوده است.

وی اظهار کرد: از مجموع حوادث امدادرسانی شده، تعداد ۹۷ حادثه جاده‌ای، چهار حادثه برف و کولاک و بقیه حوادث مرتبط با آتش‌سوزی جنگل و مرتع، جوی، کوهستان و حوادث شهری بوده است.

صیادی ابراز کرد: در این مدت سه هزار و ۸۰۴ نفر - روز نیروی عملیاتی شامل پرسنل و داوطلبان در قالب ۹۰۵ تیم عملیاتی به همراه ۱۶۶ دستگاه خودرو عملیاتی و یک فروند بالگرد امدادرسانی به حادثه دیدگان را بر عهده داشته اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی یادآور شد: در قالب طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر خراسان رضوی، ۲۶ پایگاه ثابت امداد و نجات، هشت پایگاه موقت و ۲۴ پایگاه سیار فعال شده و کار امدادرسانی به مسافران جاده‌ای و حادثه دیدگان حوادث را به انجام رساندند.

صیادی در خاتمه افزود: همچنین در این مدت ۱۵۰ هزار و ۱۱۶ نفر خدمات اطلاع‌رسانی و آموزش در خصوص کرونا و سلامت سفر را دریافت کرده‌اند و ۱۹۲ هزار و ۳۷۴ قلم محصولات امدادی و آموزشی نیز بین مسافران در جاده‌های استان توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه