English

نگاه منطقه آزاد کیش بنگاه‌ داری نیست

معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: نگاه صنعتی مناطق آزاد، بنگاه‌داری نیست و سازمان منطقه آزاد کیش در قالب قراردادهای(BOT) با سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف دانش‌بنیان همکاری خواهد داشت.

نگاه منطقه آزاد کیش بنگاه‌ داری نیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه و محبوبه کرمی بخشدار جزیره کیش در دیدار با سعید پورزادی معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش بر رعایت مواردی برای تسهیل امور در جهت نیل به تحقق شعار سال 1401 به عنوان سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین و همچنین با اشاره به اهمیت صنایع (های‌تک)، اقتصاد آبی و نقش آن در توسعه گردشگری که در اسناد بالادستی طرح جامع آن تاکید و اظهار داشت: در صورت وجود قابلیت ساخت و تولید با استانداردهای موجود، زمین در اختیار سرمایه‌گذار قرار خواهد گرفت تا علاوه بر کمک به ظرفیت تولیدکننده به اشتغال‌زایی، توسعه صنعت در کیش، ارز آوری و در نهایت ارتقا سطح تراز تجاری کیش بیانجامد.
پورزادی بر همراهی سازمان منطقه آزادکیش با سرمایه‌گذاران برای صنایعی که به رشد اقتصادی کشور کمک بسزایی کردند، در این خصوص اذعان داشت: صنایع دانش‌بنیان، منجر به صادرات تکنولوژی، صادرات و صدور خدمات فنی مهندسی و مثبت کردن ترازتجاری می‌ شود و جزیره کیش نیز به همین علت از ترازتجاری خوبی برخوردار است.
فواد مرادزاده، فرماندار بندرلنگه در ادامه همکاری سازمان بنادر چارک، آفتاب و جزیره کیش را در ایام نوروز فوق‌العاده و ستودنی دانست و با تاکید بر تقدیر ویژه از عوامل این حوزه‌ها اظهار داشت: علی‌رغم افزایش 100درصدی مسافر به نسبت سال های گذشته، جزیره کیش با پیش‌بینی تمام بحران‌ها و الزامات به شایستگی از عهده‌ میزبانی 350 هزار مسافر در ایام نوروز برآمد.
پورزادی با تاکید بر تحقق نیت میزبانی کیش و رضایت‌مندی حداکثری آنان و تقدیر از تلاش‌های فرماندار بندرلنگه خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی‌های به‌عمل‌آمده، مسافران نوروزی از خدمات و امکانات جزیره در این ایام بالای 90درصد رضایت داشتند.
وی با اشاره به موکب‌های پذیرایی و توزیع مواد غذایی بین مردم توسط هموطنان خوب بندرچارک برتامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی در حوزه‌های مختلف در کیش تاکید کرد و افزود: در این ایام نیروهای سازمان منطقه آزاد کیش، بنادر کیش و فرودگاه نیروهای انتظامی، بسیج و خدمات شهری، کارکنان مراکز گردشگری و بازار در نهایت ادب نسبت به مسافران با آموزش‌هایی که دیده بودند به‌صورت شبانه‌روزی ارائه‌ خدمات داشتند.
در پایان این نشست،‌ محبوبه کرمی بخشدار کیش با تاکید بر توصیه‌ معاونت عمرانی و زیربنایی کیش مبنی بر ایمن‌سازی و توسعه و بروز رسانی تفریحات دریایی و تحقق شعار سال به بازدید از برخی کلوب‌های دریایی اشاره کرد و پیشنهاداتی در خصوص استاندارد سازی وتولید تجهیزات  تفریحات دریایی ارائه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه