English

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده عنوان کرد؛

بخش گردشگری هرمزگان و بندرعباس تحرک بیشتری به خودش دهد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران، بخش گردشگری هرمزگان و بندرعباس باید تحرک بیشتری به خودش دهد.

بخش گردشگری هرمزگان و بندرعباس تحرک بیشتری به خودش دهد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار با شهرداربندرعباس با اشاره به ورود تعدادی بیش از تعداد مورد انتظار مسافر به شهر بندرعباس، اظهارکرد: امسال باید نقاط قوت و ضعف در حوزه خدمات‌رسانی به مسافران بررسی شود تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای حل نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در سال‌های آینده انجام شود.

وی ارائه خدمات و سرویس به این حجم از مسافر را یکی از دغدغه‌های جدی خود در عید امسال دانست و عنوان کرد: اسکان و کمبود سرویس بهداشتی یکی از مهم‌ترین چالش‌ها بود که شهرداری بندرعباس برنامه‌ای را برای حل این مشکل ارائه کرده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: استان هرمزگان به واسطه اینکه گردشگر پذیر است باید دارای یک پلاژ بانوان باشد چراکه دریا یکی از جذابیت‌ها و دلایل اصلی حضور گردشگران در بندرعباس است و بانوان باید بتوانند در این دریا اقدام به شنا و آب‌تنی کنند.

وی یکی از دل‌نگرانی‌های مسافران و گردشگران بندرعباسی را اسکان دانست و تصریح کرد: باید مانند شهرهای دیگر تدابیری اندیشیده شود که مردم خانه‌های مازاد خود را به مسافران اجاره دهند تا هم منفعت اقتصادی حاصل شود و هم نیاز گردشگر به اسکان مناسب برطرف شود.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر این نکته که بخش گردشگری استان هرمزگان و شهر بندرعباس باید تحرک بیشتری به خودش بدهد، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم که سامانه‌ای ایجاد شود تا مردم منازل و اتاق‌های خود را با ذکر شرایط در سامانه ثبت کنند و به نوعی به مسافران و گردشگران متصل شوند.

وی با اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد نهادهای مختلف برای اصلاح برخی امور، بیان کرد: در آینده از استاندار هرمزگان درخواست خواهم کرد تا جلسه شورای اداری به صورت مستقل برای بررسی موضوع حضور گردشگران در عید امسال برگزار شود تا نقص‌ها و ضعف‌ها بررسی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با ذکر این نکته که برای انجام اقدامات اثربخش و اصولی، چند روز و یا یک ماه کافی نیست تشریح کرد: از حالا باید برنامه‌ ریزی‌ها و اولویت بندی‌ها در حوزه گردشگری مشخص شود و اقدامات توسط نهادهای گوناگون در طول سال به پیش برده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه