English

از ابتدای طرح نوروزی؛

افزایش ۹۲ درصدی ورود خودرو به هرمزگان

رئیس پلیس راه هرمزگان از افزایش 92 درصدی ورود خودرو به استان و افزایش 70 درصدی خروج خودرو در استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد.

افزایش 92 درصدی ورود خودرو به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ مهدی نیکبخت رئیس پلیس راه هرمزگان عنوان کرد: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته و آغاز سفر‌های نوروزی تا ششم فروردین ماه، تصادف‌های جاده‌ای در استان ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است

وی با اشاره به حضور گسترده مسافران نوروزی در سطح استان و معابر برون شهری، افزود: فوتی‌های تصادف‌های این مدت ۹ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال، تغییری نداشته است.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه تعداد حوادث جرحی جاده‌ای در استان نیز در مجموع ۳۵ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: در این مدت ورودی خودرو به استان  ۹۲ درصد و خروجی ۷۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس راه هرمزگان با تأکید بر آماده باش صدردرصدی کارکنان پلیس راه در این ایام و حضور پررنگ مأموان در تمامی معابر برون شهری، تصریح کرد: ۹۲ گروه پلیس راه استان به صورت محسوس و نامحسوس بر جاده‌های استان نظارت دارند.

سرهنگ نیکبخت توجه نکردن به جلو، خستگی و خواب آلودگی رانندگان، انحراف به چپ و رعایت نکردن حق تقدم و سرعت مطمئنه از مهم‌ترین عوامل بروز حوادث جاده‌ای عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد حوادث جاده‌ای در استان مربوط به خودرو‌های با پلاک بومی استان صورت گرفته است.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان در پایان به رانندگان توصیه کرد در صورت داشتن تصادف خسارتی، منتظر حضور پلیس نباشند و بلافاصله خودرو را به کنار جاده منتقل کنند تا سبب قفل ترافیک نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه