English

در استقبال از سال نو و بهار طبیعت انجام گرفت؛

کاشت ۵ میلیون بوته گل و گیاه بهاری برای نخستین‌بار در اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار، در استقبال از بهار طبیعت، تعداد 5 میلیون بوته گل و گیاه مناسب فصل، از سوی مدیریت شهری اصفهان در مناطق مختلف شهر کاشته شد.

کاشت 5 میلیون بوته گل و گیاه بهاری برای نخستین‌بار در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج  اصفهان، مجید عرفان منش با اعلام این خبر گفت: امسال حدود 3 میلیون بوته گل فصل و حدود 2 میلیون بوته گیاهان مخصوص فصل در سطح شهر اصفهان کاشته شد که جمعا بالغ بر 5 میلیون بوته گل و گیاه است.

وی افزود: این برای نخستین بار است که چنین حجم قابل توجهی از گل و گیاه از سوی شهرداری اصفهان در سطح شهر کاشته می‌شود.

عرفان منش با اشاره به روند جانمایی و کاشت این بوته‌ها از بهمن ماه سال گذشته در مناطق مختلف شهر تصریح کرد: برگزاری جلسات تخصصی متعدد با مناطق مختلف، ارایه دستورالعمل های مرتبط، جانمایی مکان کاشت گل ها، تخمین میزان بوته مورد نیاز برای هر منطقه و... از جمله اقداماتی است که از بهمن ماه در دستور کار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان افزود: این سازمان به جز مناطق 15 گانه، مجموعه آرامستان باغ رضوان، میادین میوه و تره بار و پایانه‌های مسافربری را نیز از حیث کاشت گل و گیاه تحت پوشش خود دارد که جمعا 18 منطقه در دایره مسئولیت سازمان پارک‌ها و فضای سبز قرار می‌گیرد.

عرفان‌منش یادآور شد: روند کاشت بوته‌های گل و گیاه در شهر، از روزهای منتهی به عید نوروز آغاز شده و این بوته ها تا آخر ماه خرداد، ماندگاری دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه