English

مدیرکل استاندارد استان همدان خبر داد:

کنترل کیفیت در طرح عیدانه سازمان ملّی استاندارد در استان همدان

مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به طرح عیدانه در استان همدان افزود: هدف از اجرای این طرح ارائه خدمات مطلوب و سالم به شهروندان است و به منظور کنترل بر کیفیت کالاهای عرضه شده و خدمات ارائه شده و همچنین داشتن نشان استاندارد، بازرسان به صورت روزانه از مراکز عرضه و خدمات بازرسی و نظارت می کنند.

کنترل کیفیت در طرح عیدانه سازمان ملّی استاندارد در استان همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان و به نقل  از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان همدان، محمّد مددی  مدیرکل استاندارد استان همدان  با اشاره به طرح عیدانه در استان همدان افزود:  هدف از اجرای این طرح ارائه خدمات مطلوب و سالم به شهروندان است و به منظور کنترل بر کیفیت کالاهای عرضه شده و خدمات ارائه شده و همچنین داشتن نشان استاندارد، بازرسان به صورت روزانه از مراکز عرضه و خدمات بازرسی و نظارت می کنند.

وی عنوان کرد: با اجرای طرح عیدانه سازمان ملّی استاندارد ایران در استان همدان از ارائه خدمات و کالاهای کم کیفیت و بدون کیفیت جلوگیری می شود.

مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه این طرح در ۲ محور اجرا می شود اظهار داشت: یک بخش در اندازه شناسی قانونی است که همه ترازوهای واحدهای صنفی به ویژه واحدهای پر مصرف در این طرح تحت نظارت‌های ویژه و مستمر قرار می‌گیرند.

مددی، محور بعدی را در شبکه توزیع و نظارت بر کالاها و خدمات مشمول استاندارد اجباری دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، نظارت بر اماکن عمومی اعم از هتل‌ها و رستوران‌ها انجام می شود.

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: شهروندان با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷، می توانند از صحت علامت استاندارد کالای تولید داخل اطمینان حاصل کنند.

مددی خاطرنشان کرد: خریداران می‌تواند در صورت جعل نشان و یا وجود مشکل در کالای مشمول استاندارد اجباری، از طریق تماس با شماره ۱۵۱۷ شکایت خود را مطرح کنند.

مدیرکل استاندارد استان همدان  با اشاره به طرح عیدانه در استان همدان افزود:  هدف از اجرای این طرح ارائه خدمات مطلوب و سالم به شهروندان است و به منظور کنترل بر کیفیت کالاهای عرضه شده و خدمات ارائه شده و همچنین داشتن نشان استاندارد، بازرسان به صورت روزانه از مراکز عرضه و خدمات بازرسی و نظارت می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه