English

مدیرکل راهداری مازندران:

بیش از ۱۵ میلیون ۷۰۰ هزار تردد در جاده های مازندران ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: بر اساس آمار منتشره از سامانه‌های هوشمند تردد شمار منصوبه در جاده‌های این استان، بیش از 15 میلیون 700 هزار تردد در جاده های این استان از ابتدای طرح نوروزی ( 25 اسفند) تا به امروز ثبت شد.

بیش از 15 میلیون 700 هزار تردد در جاده های مازندران ثبت شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن جهانیان با اعلام این مطلب اظهار داشت: محورهای ارتباطی مازندران به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی آسیای میانه و مسیر تهران - مشهد به ویژه پتانسیل‌های گردشگری و مواهب طبیعی به خصوص در ایام تعطیلات از پرترافیک ترین راه های کشور محسوب می گردند.

وی ادامه داد: از این رو از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز، بیش از یک میلیون و 500 هزار تردد در محورهای مواصلاتی با استان‌های مجاور ثبت شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: بر همین اساس تردد در محورهای مواصلاتی بیش از 42 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه آمار منتشره از سامانه‌های هوشمند تردد شمار منصوبه در جاده های این استان برداشت شده است، عنوان داشت: آمار تردد از مبادی ورودی شش گانه استان ( محور کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر، گلوگاه و رامسر ) ثبت و درج می‌شود.

جهانیان تصریح کرد: بیشترین حجم تردد در سطح محورهای استان از ابتدای طرح مذکور مربوط به روز سوم فروردین ماه 1401 با ثبت بیش از 2 میلیون و 250 هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی بوده است.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به شرایط موجود، از مردم شریف کشور تقاضامندیم از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم برای سفر، حتماً نکات ایمنی و بهداشتی را در طول سفر رعایت کنند.

به گزارش موج؛ مسافرین و رانندگان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه