English

امیر دلدار:

آغاز طرح نظارتی نوروزی با محوریت درجه قیمت و صدور فاکتور

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی بیان کرد: در نوروز دو سال اخیر زائران به خراسان رضوی سفر نکرده اند، پیش بینی شده است، که امسال زائران زیادی به مشهد سفر میکنند اگرچه این امر به وضعیت کرونا بستگی دارد.

آغاز طرح نظارتی نوروزی با محوریت درجه قیمت و صدور فاکتور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر دلدار مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: صدور صورت حساب در خریدهای بالای ۱۰ هزار تومان اجباری می باشد.

دلدار در ادامه این خبر اضافه کرد: در سال‌های گذشته طرح نوروزی از بهمن شروع می شد اما امسال از ۲۰ دی اقداماتی پیش گیرانه را انجام دادیم.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی همچنین متذکر شد: طرح نظارتی نوروزی با محوریت درجه قیمت و صدور فاکتور با اولویت منطقه ثامن آغاز شد و بخشنامه ای برای تمام اتحادیه صنفی به تمام مجتمع‌های تجاری و پاساژ ابلاغ کرده ایم.

وی در ادامه یادآور شد: در نوروز دو سال اخیر زائران به خراسان رضوی سفر نکرده اند، پیش بینی شده است، که امسال زائران زیادی به مشهد سفر میکنند اگرچه این امر به وضعیت کرونا بستگی دارد.

دلدار در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: در راستای طرح نوروزی چند پایگاه ویژه نظارتی در اطراف حرم، فلکه آب، در خیابان طبرسی جنوبی و خیابان دانش پیش‌بینی کرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه