English

افزایش بیش از ۷۴ درصدی حجم تردد در جاده های کردستان

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون سه میلیون و 83 هزار و 761تردد در جاده‌های استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه آن بیش از 74 درصد بیشتر است.

افزایش بیش از 74 درصدی حجم تردد در جاده های کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، دانش زندی صبح امروز یکشنبه با اعلام این خبر در گفت و گو با رسانه های استان اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح نوروزی تاکنون 547 هزار و 203 تردد ورودی به استان و 560 هزار و 65 مورد تردد خروجی در سامانه‌های این اداره کل ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت میزان تردد ورودی خودرو به استان 70 درصد و خروجی 76 درصد افزایش دارد، افزود: بیشترین ورودی خودرو به کردستان از استان کرمانشاه با 7.5 درصد بوده و بعد از آن استان‌های تهران، آذربایجان غربی و همدان در رده‌های بعدی قرار داشتند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: از 25 اسفند تاکنون نیز بیشترین تردد خروجی از کردستان به استان‌های همدان، کرمانشاه، مرکزی و آذربایجان غربی بوده است.

زندی پرترددترین محور استان را در این مدت، جاده سنندج-کامیاران اعلام کرد و گفت: بعد از آن، محورهای سنندج–دیواندره و سنندج–قروه، بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به ثبت 315 هزار و 480 تردد در جاده‌های استان در روز ششم فروردین، اضافه کرد: تعداد ترددهای ورودی 53 هزار و 994 و خروجی 58 هزار و 41 مورد و پرترددترین مسیر نیز محور سنندج – سه راهی موچش و بالعکس بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه