English

سردار ابراهیم قربان زاده:

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در سبزوار

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: در این عملیات مسلحانه و درگیری با سوداگران مرگ منجر به هلاکت ۲ قاچاقچی و دستگیری ۵ متهم دیگر شد.

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار ابراهیم قربان زاده جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سبزوار و داورزن و همکاری اطلاعاتی پلیس خراسان جنوبی در تعاقب اقدامات اطلاعاتی، باند قاچاقچیانی را که به صورت مسلحانه اقدام به جا به جایی موادمخدر می‌کردند، شناسایی و ۴ خودرو متعلق به این باند را در یکی از محور‌های ارتباطی شهرستان سبزوار در عملیاتی مسلحانه متوقف کردند.

سردار قربان زاده در ادامه این خبر اضافه کرد: در این عملیات مسلحانه و درگیری با سوداگران مرگ منجر به هلاکت ۲ قاچاقچی و دستگیری ۵ متهم دیگر شد و پلیس خراسان رضوی در بازرسی از خودرو‌ها ۵۵۵ کیلو مرفین کشف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی متذکر شد: ۳۲ کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح گرینف، یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه سلاح برنو و یک قبضه آر پی جی به همراه مهمات مربوط هم از دیگر کشفیات پلیس در این عملیات بود.

وی در تشریح این عملیات اظهار کرد و گفت: همچنین اعضای این باند قصد فرار با محموله موادمخدر را داشتند که در این عملیات یکی ازسوداگران دستگیر شده مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد.

سردار قربان زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم که هرگونه اخبار و اطلاعات در باره فعالیت اعضاء باند‌ها و فروشندگان موادمخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه