English

زهرا آهنگرزاده:

پیش بینی افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از فرداشب تا روز جمعه در بیشتر نقاط استان وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود که در نواحی بادخیز با گرد و خاک و کاهش میدان دید و کیفیت هوا همراه می‌شود.

پیش بینی افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: میانگین هوای این استان تا روز جمعه، پنجم فروردین، ۱۵ درجه افزایش پیدا خواهد کرد.

آهنگرزاده در ادامه این خبر اضافه کرد: دمای هوا ی امروز مشهد به هشت درجه سلسیوس می‌رسد اما در روز جمعه هفته جاری به ۲۵ درجه خواهد رسید و دیگر شهرستان های خراسان رضوی هم افزایش دما را تجربه خواهند کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: از فرداشب تا روز جمعه در بیشتر نقاط استان وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود که در نواحی بادخیز با گرد و خاک و کاهش میدان دید و کیفیت هوا همراه می‌شود.

وی تاکید کرد: بر این اساس احتمال بروز آسیب به سازه‌های موقت، گلخانه‌ها، تابلوهای تبلیغاتی و سقوط اجسام نیز وجود دارد و شهروندان اقدامات لازم را به منظور پیشگیری از بروز خسارت انجام دهند.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: با توجه به تغییرات جوی شهروندان در روز جمعه و با توجه به شدت وزش باد از صعود به ارتفاعات خودداری نمایند.

آهنگرزاده ادامه داد: برای امروز و فردا بارش پراکنده باران و برف بخصوص در نواحی شمالی و مرکزی و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است که فردا در طول روز از شدت ناپایداری ها کاسته می‌شود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین سرعت وزش باد با ۵۴ کیلومتر در ساعت از سرخس گزارش شده است. همچنین قوچان با کمینه دمای منفی ۲ درجه و سبزوار با بیشینه دمای ۲۳ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند.

آهنگرزاده در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: در این بازه زمانی بیشترین بارندگی استان در قوچان و کلات به ترتیب ۱.۷ و یک میلیمتر به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه