English

ناصر شعربافیان:

آغاز توزیع میوه تنظیم بازار در کلانشهر مشهد

مدیر نظارت محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: از دیروز با تصمیم‌گیری کار گروه میوه تنظیم بازار شهرستان مشهد به ریاست فرماندار مشهد توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار اعلام و از امروز این توزیع آغاز شده است.

آغاز توزیع میوه تنظیم بازار در کلانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر شعربافیان مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: آغاز توزیع میوه تنظیم بازار شامل پرتقال تامسون به قیمت کیلویی ۱۰ هزار تومان، سیب زرد کیلویی ۱۲ هزار تومان و سیب قرمز هر کیلوگرم ۱۱ هزار تومان در مشهد مقدس.

شعربافیان در ادامه این خبر متذکر شد: توزیع میوه تنظیم بازار در مشهد برای ایام عید آغاز شده است و از دیروز با تصمیم‌گیری کارگروه میوه تنظیم بازار شهرستان مشهد به ریاست فرماندار مشهد  توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار اعلام و از امروز این توزیع آغاز شده است.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: در مشهد ۱۰۰ واحد برای توزیع میوه تنظیم بازار در نظر گرفته شده و این میوه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی همچنین افزود: در واحدهای عرضه کننده میوه تنظیم بازار در مشهد پرتقال تامسون کیلویی ۱۰ هزار تومان، سیب زرد هر کیلو ۱۲ هزار تومان  و سیب قرمز کیلویی ۱۱ هزار تومان به فروش می‌رسد. این میوه با کیفیت بسیار عالی زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی یادآور شد: در برخی از شهرستان‌های استان نیز توزیع میوه تنظیم بازار از امروز آغاز خواهد شد. همچنین در حال حاضر میوه تنظیم بازار در سامانه بازرگام و به صورت اینترنتی نیز به فروش می‌رسد.

شعربافیان در خاتمه و با اشاره به میزان میوه ذخیره شده در سردخانه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۸۰۰ تن میوه تنظیم بازار شامل ۱۲۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب در سردخانه ‌های استان موجود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه