English

سرهنگ سید جعفر ساداتی خبر داد:

فعالیت مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان در تعطیلات نوروز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از ارائه خدمات مشاوره ای حضوری و تلفنی به مراجعان در تعطیلات نوروز 1401 خبر داد.

فعالیت مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان در تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری موج مازندان، سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر با بیان این که خدمات مشاوره ای یکی از مهمترین شیوهای حل مشکلات و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، اظهار داشت: موضوع مشاوره و مددکاری اجتماعی در راستای نگرش جامعه محوری پلیس بوده و در حال حاضر واحد مددکاری این فرماندهی به صورت تخصصی با بهره‌گیری از مجرب ترین مشاوران و متخصصان در حال ارائه خدمات رایگان به شهروندان می‌باشند.

وی ادامه داد: واحد مددکاری و مشاوره هر روز به صورت تلفنی و حضوری پاسخ‌گوی سؤالات و مشکلات شهروندان در حوزه های خانوادگی، حقوقی، تحصیلی، ازدواج و... بوده و شهروندان می توانند از خدمات تخصصی مشاوره پلیس بهره‌مند شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: به همین منظور و برای پاسخگویی به نیازهای مشاوره‌ای مردم در ایام نوروز1401، مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی مراجعان می باشد.

وی خاطرنشان ساخت: کارشناسان مرکز مشاوره این معاونت از ساعت 8 صبح تا ساعت 2 بعد از ظهر میزبان مراجعان می باشند و یا با شماره تلفن های 21826196 ، 21826194 و 33247473 با پیش شماره 011 آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به هموطنان عزیز هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه