English

مرضیه مهدوی خبر داد :

آماده‌سازی و تجهیز ۴ گرمخانه در شهر کرمان

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان : 4 گرمخانه در مکان های مختلف شهر کرمان آماده سازی و تجهیز می شود .

آماده‌سازی و تجهیز ۴ گرمخانه در شهر کرمان

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، مرضیه مهدوی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان با اشاره به دستور و تاکید زینی‌وند استاندار کرمان جهت راه‌اندازی سریع گرمخانه‌ در شهر کرمان اظهار داشت: بلافاصه پس از تاکید استاندار، نشست دفتر اجتماعی استانداری با مدیرکل بهزیستی استان، فرماندار کرمان، مدیر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرداری کرمان و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برگزار و تجهیز چهار مکان مختلف برای راه‌اندازی گرمخانه به تصویب رسید. 

وی افزود: امروز سه‌شنبه ۲۳ دی ماه نیز نشست دیگری در محل فرمانداری کرمان و با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر، مدیر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرداری کرمان و نمایندگان نیروهای انتظامی و سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، فنی و حرفه‌ای و اداره کل اتباع خارجی استانداری برای ساماندهی کودکان کار و متکدیان برگزار گردید. 

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان با بیان اینکه از صبح شنبه ۲۷ دی ماه، جمع‌آوری و نگهداری کودکان کار جهت پالایش و ساماندهی آنها صورت می‌گیرد، اضافه کرد: این مرکز نگهداری به صورت موقت راه‌اندازی شده است.

مهدوی ادامه داد: کودکان کار اتباع طبق قوانین مربوطه جهت ساماندهی به اداره کل امور اتباع خارجی و کودکان ایرانی به اداره کل بهزیستی تحویل داده می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه