English

یزدان پناه در گفتگو با موج خبر داد:

تاسیس دفاتر خیریه شجره طیبه در ۲۳ شهرستان اصفهان

رییس هیات مدیره خیریه شجره طیبه گفت: سال ۱۴۰۱تمامی شهرستان هایی که دارای شعب خیریه شجره طیبه نبوده اند بر اساس مجوزهای دریافتی دارای خیریه می شوند و در ۲۳شهرستان استان دفاتر خیریه شجره طیبه مستقر خواهد شد .

تاسیس دفاتر خیریه شجره طیبه در ۲۳ شهرستان اصفهان

یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در حاشیه مراسم تجدید میثاق اعضای هیات مدیره و افراد تحت پوشش این خیریه در گلستان شهدا گفت: در ۱۷ سال گذشته تاکنون با اقداماتی که توسط خیریه شجره انجام شد از ترک تحصیل بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان  دارای استعدادهای درخشان و نخبه به دلیل مشکلات مالی جلوگیری شد.

وی از تحت پوشش قرار گرفتن ۳۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان(استعداد های درخشان) به طور مستقیم در این خیریه خبرداد وگفت: این افراد از ۱۷شهرستان اصفهان هستند .

یزدان پناه با اشاره به پایه گذاری این خیریه از سال ۱۳۸۳ در استان اصفهان افزود: هدف از تاسیس این خیریه خدمت رسانی به دانش آموزان و دانشجویان دارای  استعداد های برتر در خانواده های نیازمند بود و خوشبختانه این درخت شجره طیبه هر سال با کمک و مساعدت خیرین توانسته است در راه ادامه تحصیل این افراد گام های بسیار بزرگی بر دارد.

تاسیس دفاتر خیریه شجره طیبه در تمامی شهرستان های استان اصفهان

رییس هیات مدیره خیریه شجره طیبه در ادامه از افزایش شعب این خیریه در سال جاری خبر داد و گفت:در سال ۱۴۰۱تمامی شهرستان هایی که دارای شعب خیریه شجره طیبه نبوده اند بر اساس مجوزهای دریافتی دارای خیریه می شوند ودر ۲۳شهرستان استان دفاتر خیریه شجره طیبه مستقر خواهد شد .

وی تاکید کر: قطعا با یک چنین رویدادی تعداد افراد تحت پوشش این خیریه بیشتر خواهند شد .

یزدان پناه تصریح کرد: خوشبختانه با تاسیس این خیریه در ۱۷سال قبل تاکنون از ترک تحصیل بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان  دارای استعدادهای درخشان و نخبه به دلیل مشکلات مالی جلوگیری شد و اکنون شاهد آن هستیم که هر ساله تعداد بسیارزیادی از این افراد در المپیاد های علمی بین المللی و ملی حایز رتبه های برتر می شوند .

وی با اشاره به اینکه امسال ۶۰درصد بودجه مصوب خیریه شجره طیبه محقق شد، گفت: این بودجه برای کمک به ۵۰۰نفر درنظرگرفته شده بود که متاسفانه نتوانستیم به طور کامل آن را محقق کنیم و تحقق آن نیازمند حضور فعالانه خیرین برای مشارکت در امور مختلف است.

اهدای ۱۵۰دستگاه تبلت و لپ تاپ به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند

رییس هیات مدیره خیریه شجره طیبه از انعقاد تفاهم نامه با ادارات کل آموزش و پرورش و کمیته امداد استان ،دانشگاه های صنعتی و اصفهان در راستای شناسایی دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت خبر داد و گفت:در حال حاضر تا پایان امسال ۱۰۵نفر در صف نوبت برای استفاده از خدمات خیریه شجره طیبه هستند و ما توانستیم تا ۷۰درصد این افراد را پذیرش کنیم .

وی افزود: نکته قابل تامل این است که در دو سال گذشته که کرونا بیشتر بر جامعه سایه افکنده بود تعداد دانش آموزان و دانشجویان نیازمند بیشتر شد و این خیریه با اهدای ۱۵۰دستگاه تبلت و لپ تاپ سعی کرد تا بخشی از نیازهای دانش آموزان و دانشجویان دارای مشگل را پاسخ دهد.

محمد یزدان پناه گفت:در سال جاری به طور متوسط ۱۱۰نفر از خدمات خیریه شجره طیبه استفاده کردند.

رییس هیات مدیره خیریه شجره طیبه اضافه کرد:از کلیه خیرین استان انتظار داریم برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند به میدان بیایند تا بتوانیم برای تمامی استعداد های درخشان که دراستان نیازمند کمک هستند خدمت رسانی کنیم.

خیریه شجره طیبه 3

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه