English

حسین فرشیدی عنوان کرد؛

هیچ پروژه بیمارستانی در هرمزگان تعطیل نیست/گرایش زنان هرمزگان در مصرف قلیان

رئیس دانشگاه علوم پزشگی هرمزگان گفت: هیچ پروژه در حال ساخت بیماستانی در هرمزگان تعطیل نیست، عملیات عمرانی بیمارستان ها پس از سفر رئیس جمهور به استان روند بسیار خوبی را درحال طی کردن است.

هیچ پروژه بیمارستانی در هرمزگان تعطیل نیست/گرایش زنان هرمزگان در مصرف قلیان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک پیشاپیش سال نو، اظهارداشت: نوروز امسال استان هرمزگان میزبان گردشگرانی از سراسر کشور خواهد بود. 

وی با اشاره به اینکه نظارت های بهداشتی از اول اسفند با حضور بیش از 200تیم بهداشت محیط در سطح استان درحال انجام است گفت: درحال حاضر بیماران بستری کووید به زیر 100رسیده است و در سه هفته گذشته شاهد روند کاهشی در این بیماری بوده‌ایم. 

فرشیدی با بیان اینکه استان هرمزگان در تزریق واکسن دُز سوم در جایگاه مناسبی در سطح کشور قرار دارد، افزود: راه کار های آموزشی در خصوص پشه آئدس برای مسافران در ایام نوروز انجام شود و بیماری ناشی از مبتلا آئدس در سطح استان نداشته ایم. 

وی با تاکید بر اینکه مسافران نوروزی از اسکان در فضای های آزاد خودداری کنند، اظهارداشت: انتظار داریم برخی از نهادها و سازمان برنامه و بودجه نگاه خاصی به پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه میزان مصرف قلیان در زنان بیشتر از مردان است، افزود: استان هرمزگان در بحث دخانیات درحال آسیب دیدن است و عرضه قلیان در هر شرایطی ممنوع است؛ اداره کل صمت نظارت بیشتری در دادن مجوزها داشته باشد. 

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم آموزش های که طی دوسال اخیر داده شده است، گفت: برخی از شناورها بیش از ظرفیت درحال جابجایی مسافر هستند. 

فرشیدی در خصوص سوال خبرنگاران نسبت به تعطیلی عملیات عمرانی پروژه های بیمارستانی، عنوان کرد: تعطیلی پروژه های بیمارستانی در استان هرمزگان نداشته‌ایم و عملیات عمرانی بیمارستان ها پس از سفر رئیس جمهور به این استان روند بسیار خوبی را درحال طی کردن است. 

وی با بیان اینکه در خصوص بیماری کووید نمی توان نظر قطعی درباره کاهش یا افزایش بیماری داد، افزود: نمیتوانیم بگوییم کووید از بین رفته است ولی ایمنی بسیار خوبی در جامعه در برابر این بیماری ایجاد شده است.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: در بحث تامین نقدینگی و تامین ارز دچار مشکل هستیم، درحال حاضر شاهد کمبود سی تی اسکن نیستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه