English

سعید فردین فر:

آغاز واکسیناسیون کودکان پنج تا ۹ سال در مشهد

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: طبق تحقیقات انجام شده افرادی که ۲ دز واکسن کرونا را زده اند ۶۵ درصد و افرادی که سه نوبت را زده اند ۹۶ درصد در مقابل سویه جدید ایمنی دارند.

آغاز واکسیناسیون کودکان پنج تا ۹ سال در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سعید فردین فر مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: واکسیناسیون کودکان پنج تا ۹ سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه با ۲ نوع واکسن سینوفارم و پاستوکووک آغاز شده است.

فردین فر در ادامه این خبر اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد دز اول واکسن  کرونا، ۸۳ درصد دز دوم و ۲۷ درصد دز سوم را دریافت کرده اند.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده افرادی که ۲ دز واکسن کرونا را زده اند ۶۵ درصد و افرادی که سه نوبت را زده اند ۹۶ درصد در مقابل سویه جدید ایمنی دارند.

وی تصریح کرد: مردم برای پیشگیری از تبعات سویه جدید کرونا نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونای خود، رعایت پروتکلهای بهداشتی و استفاده از ماسک اقدام کنند تا این که استفاده از ماسک در بین مردم به ۸۵ درصد برسد.

فردین فر در خاتمه خاطرنشان کرد: هم اکنون ۶ شهرستانهای کلات، بینالود، بردسکن، رشتخوار و مشهد وضعیت قرمز کرونا دارند و شهرستانهای سرخس، تایباد، خواف، کاشمر، درگز و چناران نارنجی و شهرستانهای فریمان، قوچان، باخرز و خلیل آباد در شرایط زرد کرونایی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی