English

طیبه رازنهان خبر داد؛

تمدید مهلت تزریق واکسن تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون در هرمزگان

مدیر گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت هرمزگان، از تمدید مهلت تزریق واکسن تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون کودکان تا پنجشنبه ۲۷ آبان، خبر داد.

تمدید مهلت تزریق واکسن تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، طیبه رازنهان مدیر گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت هرمزگان صبح امروز (23 آبان ماه) با اشاره به اینکه مهلت تزریق واکسن تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون کودکان در هرمزگان تمدید شد، به رسانه ها گفت: این طرح تا پنجشنبه ۲۷ آبان تمدید شده است.

افزود: زمان تزریق واکسن سرخک تا ۲۰ آبان بود که به دلیل افزایش پوشش کودکان نه ماه تا ۷ سال این طرح تا پایان هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۴۸ هزار کودک در استان علیه این بیماری واکسینه شده اند، تصریح کرد: پوشش واکسیناسیون سرخک در کودکان باید به بالای ۹۵ درصد برسد.

مدیر گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت هرمزگان با بیان اینکه در این طرح متولدان یک مهر ۱۳۹۲ تا یکم بهمن ۱۳۹۹ می‌توانند در این طرح شرکت کنند، اضافه کرد:  والدینی که تا کنون پیامک دریافت نکرده اند هم می‌توانند از امروز برای تزریق واکسن کودکشان به مراکز جامع سلامت شهری و روستایی مراجعه کنند.

مدیر گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت هرمزگان خاطرنشان کرد: والدین می‌توانند صبح‌ها به مراکز جامع سلامت و یا شهروندان بندرعباسی عصرها به مرکز تجمیعی واکسن واقع در سه راه جهانبار مراجعه کنند.

رازنهان با اشاره به اینکه با توجه به شناسایی و گزارش مواردی از بیماری سرخک در استان و کشورهای همجوار دریافت واکسن برای کودکان بسیار مهم است، عنوان کرد: در اجرای این طرح بیش از ۳۰۱ هزار کودک در استان واکسینه می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه