English

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار:

ارتباط با اصحاب رسانه وظیفه اصلی روابط عمومی است

امام جمعه ایلام در دیدار با مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه و استفاده از ظرفیت آنان مهم ترین وظایف روابط عمومی است.

ارتباط با اصحاب رسانه وظیفه اصلی روابط عمومی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی استانداری ایلام، روابط عمومی را آینه نمای دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: سرعت، دقت و اشراف برای مسایل روز از مهم ترین ویژگی این واحد است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در ادامه گفت: روابط عمومی نقش بسیار مهمی در انعکاس عملکرد هر دستگاه اجرایی دارد و هر قدر این واحد وظیفه خود را بخوبی ایفا کند دستگاه اجرایی در پیشبرد برنامه ها موفق است.

وی افزود: ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه و استفاده از ظرفیت آنان مهم ترین وظایف روابط عمومی است که باید در دستور کار قرار دهد.

حجت السلام والمسلمین کریمی تبار تاکید کرد: تمجید و انتقاد از یک دستگاه ها اجرایی باید برای مدیر هر روابط عمومی برابر باشد و هر انتقادی را باید فرصتی برای رفع نقاط ضعف دستگاه اجرایی متبوع خود بداند.

امام جمعه ایلام بیان داشت: روابط عمومی باید واقعیت و دردهای مردم را به مدیران آن دستگاه منعکس کند و در مقابل نیز عملکرد دستگاه و خدمات مدیران را بطور صریح و شفاف به اطلاع مردم برساند. 

وی خاطرنشان کرد: اگر انسان به دنبال مسوولیت به عنوان یک امانت است باید به روابط عمومی اهمیت دهد. 

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار افزود: در کشور در حال حاضر شفافیت اخبار و اطلاعات بسیار ضرورت دارد و اگر به دستاوردهای نظام و دستگاه ها بموقع اطلاع رسانی نشود ممکن است مردم تحریف شده آن را دریافت کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از نقش محوری امام جمعه 

ایلام در حفظ وحدت و همدلی در استان، با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی در تنویر افکار عمومی گفت: فلسفه وجودی روابط عمومی هر دستگاه اجرایی، در حوزه آگاهی بخشی و مطالبه گری برای خواسته های به حق و مشروع مردم و اطلاع رسانی صحیح و دقیق عملکرد دولت به مردم است.

محمد صحرایی افزود: روابط عمومی ها رابط بین مسوولان و مردم هستند و هر قدر این ارتباط تنگاتنگ باشد به طور قطع روابط عمومی نقش خوب و محوری خود را به خوبی ایفا خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام بیان داشت: باید صادقانه تلاش کنیم که دستاوردهای دولت و نظام را بدون کم و کاست به مردم انتقال دهیم و اگر این مهم به خوبی انجام شود مردم بهترین قضاوت را درباره عملکرد دولت و نظام خواهند داشت.

وی با بیان اینکه واحد روابط عمومی علاوه بر انعکاس خدمات دولت باید خواسته ها و مطالبات مردم را نیز انعکاس دهد، افزود: روابط عمومی استانداری ضمن اینکه نقش سخنگوی دولت در استان را به عهده دارد، باید دیدگاه های مردم را به دولت نیز انتقال دهد.

صحرایی اضافه کرد: در مدیریت جدید این واحد، تمامی انتقادات و پیشنهادات مردم را خدمت استاندار محترم که نماینده عالی دولت در استان است انتقال می دهیم و دستوراتی را که در این خصوص ارائه می دهند برای مشکلات و مسائل مردم پیگیری می شود و این اقدامات نیز به مردم انعکاس داده می شود.

وی روابط عمومی را وکیل مدافع سازمان در بیرون و مدعی العموم مردم در درون سازمان دانست و گفت: دولت آیت الله رئیسی با شعار کار و کرامت آمده است و در این راستا نقش روابط عمومی سیاستگزاری در این مسیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه