English

رضا صفریان عنوان کرد؛

کمبود رسانه‌های تخصصی و خبرنگار متخصص در هرمزگان

مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان، گفت: دوری رسانه های هرمزگان از فضای تخصصی باعث شده است تا آن ها نتوانند به صورت صحیح نیاز رسانه ای ما را رفع کنند و ما کمتر شاهد اخبار کنشی و متناسب با شناخت مخاطب تخصصی این حوزه باشیم.

کمبود رسانه‌های تخصصی و خبرنگار متخصص در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان، گفت: در تولید محتوا، مخاطب شناسی بسیار حائز اهمیت است چرا که اگر رسانه و روابط عمومی مخاطب شناسی صحیحی نداشته باشند، به تبع آن نمی‌توانند تولید محتوای متناسبی انجام دهند، به عنوان مثال در محتوای تولید شده در صنعت فولاد دایره ی دربرگیری همواره تمام مردم هرمزگان نیست و من علاوه بر مردم عادی مخاطبانی را در فضای تخصصی خود دارم، پس در این شرایط لزوم پای کار آمدن رسانه تخصصی و خبرنگار متخصص برجسته می شود.

صفریان در ادامه افزود: برای تکمیل این حلقه ی مفقوده بارها اعلام آمادگی کرده ایم تا کارگاه های تخصصی را برای خبرنگاران استانی برگزار کنیم اما تا به امروز یک نفر هم در این حوزه اعلام آمادگی نکرده است.

مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان، عنوان کرد: دوری رسانه های هرمزگان از فضای تخصصی باعث شده است تا آن ها نتوانند به صورت صحیح نیاز رسانه ای ما را بر طرف کنند و ما نیز کمتر شاهد اخبار متناسب با شناخت مخاطب تخصصی این حوزه باشیم.

وی افزود: در ضمن در حوزه روابط عمومی نیز باید تعداد اخبار کنشی افزایش یابد تا پیش از وقوع اتفاقات افکار عمومی در جهت مورد نظر راهبری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه