English

سردار دلاور القاصی‌مهر:

کاهش حوادث و سوانح ترافیکی یکی از شاخص‌های مدیریتی پلیس استان در سال ۱۴۰۱ است

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه کاهش حوادث و سوانح از شاخص های مدیریتی در سال ۱۴۰۱ خواهد بود گفت: انتظار داریم مردم برای پیشگیری از حوادث و سوانح ترافیکی مقررات راهنمایی و رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

کاهش حوادث و سوانح ترافیکی یکی از شاخص‌های مدیریتی پلیس استان در سال ۱۴۰۱ است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار دلاور القاصی مهر در حاشیه رزمایش انتظامی ترافیکی دستگاه های خدمات رسان اظهار داشت: به خاطر رفتارهای غلط رانندگی سالانه تلفات زیادی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور جان خود را از دست می‌دهند که اگر به قوانین احترام گذاشته شود و از انجام حرکات حادثه‌ساز خودداری کنیم شاهد این چنین حوادث و تلفاتی نخواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه از امروز ۲۴ اسفند ماه و همزمان با سراسر کشور تا پایان ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در قالب طرح انتظامی ترافیکی در خدمت هم استانی های عزیز خواهیم بود گفت: با توجه به اینکه بیشتر مردم عزیزمان حداقل ۲ دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند،امسال بیش از ۵۰ درصد افزایش ترددات جاده ای خواهیم داشت.

وی افزود: افزایش ترددها سبب خواهد شد تا ترافیک در محورهای مواصلاتی و خصوصا مکان های منتهی به تفرجگاهها، بیشتر شود که در بعضی مقاطع مجبور خواهیم شد برای سهولت در تردد مردم عزیز، طرح ترافیکی را انجام دهیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امسال با برنامه‌ریزی انجام شده سعی خواهیم کرد تا یک مورد تلفات جاده‌ای نداشته باشیم ،یادآور شد: برای دستیابی به این مهم نیازمند است که هم مردم عزیز رعایت بکنند و هم نهادهای خدمات‌رسان و امدادرسان به صورت شبانه‌روزی پای کار باشند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز ، استفاده از شانه خاکی، انحراف به چپ، از خطوط قرمز پلیس است، گفت: کسانی که در اجرای این طرح به قوانین پایبند نباشند ، خودروی آنها علاوه بر اعمال قانون، ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در استان ایلام ۲۶ نقطه حادثه‌خیز داشتیم که با همکاری راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تعدادی از این نقاط حادثه‌خیز رفع شده است و تلاش برای رفع دیگر موانع در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه