English

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی:

صدور گذرنامه موقت، تدبیرخوبی از سوی ناجا بود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: صدور گذرنامه موقت برای مشتاقان زیارت اربعین تدبیری بسیار خوب از سوی نیروی انتظامی است.

صدور گذرنامه موقت، تدبیرخوبی از سوی ناجا بود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله ابوالحسن مهدوی صدور گذرنامه موقت برای مشتاقان زیارت اربعین را تدبیری بسیار خوب از سوی نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: امسال نیروی انتظامی هم در تسهیل صدور گذرنامه و هم در خدمت رسانی به زائران در پایانه های مرزی تدابیر خوبی را به کار برده که لازم می دانم از طرف مردم از این نیروی مخلص و ولایی تشکر کنم.

وی با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی در برپایی هرچه باشکوه تر مراسم پیاده روی اربعین گفت: ناجا نقش مؤثر و ویژه ای در افزایش 2 برابری زائران اربعین حسینی داشته است.

آیت الله مهدوی اظهار داشت: بحمد الله نیروی انتظامی در همه صحنه های انقلاب از ابتدا تا به امروز نقش های بسزایی را ایفا کرده و از جمله دستگاه ها و سازمان های موفق این انقلاب به شمار می آید و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم بارها در دیدارهایی که با فرماندهان این نیرو داشته اند رضایت قلبی خودشان را از این نیرو ابراز داشتند.

نقش ویژه ناجا در افزایش 2 برابری زائران اربعین حسینی (ع)

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه، تامین امنیت مراسم پیاده روی اربعین را یکی از صحنه های موفق نیروی انتظامی برشمرد و اظهار داشت: یکی از دلایلی که هر سال بر تعداد زائران اربعین حسینی (ع) اضافه می شود، امنیت مطلوبی است که با تلاش نیروهای انتظامی تامین شده و باید گفت ناجا، نقش مؤثر و یژه ای در افزایش 2 برابری زائران امسال داشته است.

وی گفت: امسال علی رغم اینکه تعداد زائران اربعین 2 برابر سال گذشته شده است باز می بینیم در این زمینه هم نیروی انتظامی موفق عمل کرده  و توانسته است چهره پلیس محبوب و مردمی را به نمایش بگذارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی را به رعایت نظم و انضباط در مسیر و همکاری با ماموران نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی توصیه کرد و اظهار داشت: زائران عزیز در حقیقت نمایندگان ایران اسلامی هستند و بایستی در این مسیر با رعایت نظم و انضباط ، اخلاق و ادب و وقار، چهره ای در شأن زائر ایرانی را به نمایش بگذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه