English

هشدار پلیس فتای اصفهان به زائرین اربعین حسینی

پلیس فتای اصفهان به زائران مراسم معنوی اربعین حسینی هشدار داد.

هشدار پلیس فتای اصفهان به زائرین اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، پلیس فتای استان اصفهان به زائرانی که قصد سفر به سرزمین عتبات عالیات و شرکت در مراسم معنوی پیاده روی اربعین حسینی را دارند، هشدار داد.

1- زائران گرامی برای ثبت نام حتما در سامانه سماح به نشانی https://samah.haj.ir اقدام به درج اطلاعات کرده و از مراجعه به سایت‌های متفرقه پرهیز کنند.

2- شهروندان باید مراقب باشند تا در دام فیشر‌ها و سایت‌های جعلی که فقط برای سرقت اطلاعات بانکی افراد راه اندازی شده اند، نیافتند و در هنگام ثبت نام اینترنتی نکات امنیتی را حتما لحاظ کنند.

3- متقاضیان ارز‌های مورد نیاز خود را از مبادی اعلام شده از سوی ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی تهیه و بلیت سفر را نیز از دفاتر هواپیمایی مجاز تهیه کنند و از خرید اینترنتی بلیط در شبکه های اجتماعی و سایت های فاقد مجوز خودداری کنند.

4- شهروندان حتما اخبار و اطلاعات مربوط به اربعین حسینی را از مراجع رسمی کشور پیگیری کنند و از توجه به شایعات بی پایه و اساس که بعضاً در فضای مجازی منتشر می‌گردد اجتناب کنند.

5- کاربران برروی گوشی و سایر تجهیزات هوشمند نیز برنامه‌های کاربردی و مفید ضد سرقت نصب کنند تا در صورت گم شدن امکان ردیابی گوشی وجود داشته باشد از طرفی توصیه می‌شود که از نگهداری اطلاعات محرمانه از قبیل عکس و فیلم‌های خصوصی در این تجهیزات جداً اجتناب شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه