English

آغاز طرح کریمه اهل بیت(ع) در قم

دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی از آغاز طرح کریمه اهل بیت(ع) در قم خبر داد.

آغاز طرح کریمه اهل بیت(ع) در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار محمدرضا موحد در مراسم آغاز طرح کریمه اهل بیت(س) که با حضور دادستان استان و مدیر کل صداوسیمای قم برگزار شد، با اشاره به اینکه ارتقاء سلامت فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر قم به ویژه در بوستان ها هدف از اجرای این طرح بوده است، اظهار کرد: این طرح روی فعالیت های فرهنگی و ایجابی تمرکز دارد.

وی با بیان اینکه سپاه استان قم در این طرح نقش به سزایی دارد، مطرح کرد: از جمله مهم ترین وظایف سپاه استان در این طرح تقویت گشت های امر به معروف و تهیه تقویم علملیاتی گشت به صورت دو شیفت در حلقه مرکزی، اسقرار کافه گفتگو در خیابان آستانه و اجرای فعالیت های ایجابی و ترویجی در ایام نوروز و فعالیت تیم ویژه نظارت بر بوستان ها با الویت بوستان های هدف طرح و حاشیه رودخانه با همکاری ناجا و دستگاه قضایی بوده است.

دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی افزود: از جمله این فعالیت ها نظارت ویژه بر وضعیت کافه ها و شهربازی های سرپوشیده در ایام تعطیل با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری ناجا، فعال سازی گشت های صنوف و اماکن به صورت هر روز و شب جهت کنترل وضعیت عرضه پوشاک از ۲۲ اسفند تا شب عید است.

وی با اشاره به وظایف دیگر سپاه در این طرح مطرح کرد: از دیگر فعالیت های سپاه قم در این طرح دستور به تیم های عملیاتی گشت رضویون جهت پشتیبانی از گشت های امر به معروف و نظارت بر وضعیت بوستان های هدف و هماهنگی صددرصدی با سرتیم های فعال امر به معروف و نهی از منکر و مسئولین اجرایی بوستان است.

سردار موحد افزود: فعال شدن گشت های عملیاتی در طرح کریمه اهل بیت(ع) در ساعات پایانی شب در بوستان های هدف باید به گونه ای باشد که هنجارشکنان و متخلفان جایی در بوستان نداشته باشند و مردم از وجود گشتی ها احساس آرامش کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه های مشارکت کننده در این طرح نیز وظایفی دارند، خاطرنشان کرد: قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی با مسئولیت آیت الله سعیدی امام جمعه قم و دبیری سپاه پاسداران و با مشارکت دستگاه های نظیر فرماندهی انتظامی استان، شهرداری قم، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای مرکز قم و با حمایت دادگستری و دادستانی مسئولیت اجرای این طرح را بر عهده دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه