English

علی غفوری مقدم:

تزریق ذخایر گوشت قرمز منجمد و کالاهای مورد نیاز در خراسان رضوی

سخنگوی کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی بیان کرد: در راستای تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در ایام نوروز، هفت مرکز عرضه مستقیم کالا در مشهد فعالیت خود را شروع کرده اند.

تزریق ذخایر گوشت قرمز منجمد و کالاهای مورد نیاز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی غفوری مقدم سخنگوی کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی استان با کمک شرکت پشتیبانی امور دام از محل ذخایر گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله، کالا‌های مورد نیاز را  برای کاهش قیمت دام زنده و گوشت قرمز به شبکه تزریق کنند.

غفوری مقدم این سخنان را در حاشیه کارگروه تنظیم بازار و نشست کمیته اقدام مشترک استان عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش قیمت کالا‌هایی مانند انواع برنج و گوشت در استان، سهمیه چهار هزار و ۴۰۰ تنی برنج هندی و برنج تایلندی طرح تنظیم بازار به خراسان رضوی تخصیص پیدا کرده است.

سخنگوی کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی در ادامه اضافه کرد: در این نشست برنامه‌ریزی برای توزیع این میزان برنج در شبکه مربوط به توزیع این نوع کالا‌ها در استان و تشدید اقدامات نظارتی در خصوص برنج و حبوبات مورد تاکید قرار گرفت.

 وی تاکید کرد: با توجه به گزارش نارضایتی مردم در خصوص خرید برنج طرح تنظیم بازار از طریق پلتفرم بازرگام، در این نشست کارگروه تنظیم بازار مقرر شد، نارضایتی مردم در خصوص خرید برنج و همچنین کیفیت برنج توزیع شده، به صورت جدی از سوی دستگاه‌های نظارتی بویژه تعزیرات پیگیری و گزارش آن ارایه شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان رضوی تصریح کرد: در راستای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام نوروز، هفت مرکز عرضه مستقیم کالا در مشهد فعالیت خود را شروع کرده اند که ممکن است با کمک شهرداری و نهاد‌های دیگر این تعداد به ۱۰ مرکز هم افزایش یابد.

وی در ادامه یادآور شد: اعضای کارگروه تنظیم بازار تاکید کردند که در این نمایشگاه‌ها کالا‌های تنظیم بازار بویژه برنج، گوشت مرغ، روغن و گوشت قرمز توزیع شود و کالا‌های دیگر با قیمت‌های مناسب و کمتر از بازار عرضه گردد.

غفوری مقدم در خاتمه خاطرنشان کرد: در این راستا سهمیه اختصاصی شکر به استان، ۱۲ هزار تن شامل هشت هزار تن برای صنعت و چهار هزار تن برای صنف است که افزون بر آن سه هزار تن نیز سهمیه بخش خانوار استان است که باید همه آن‌ها در شبکه توزیع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی