English

مردم نگران توزیع کالاهای اساسی نباشند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: در زمینه توزیع کالاهای اساسی درقم تدارک لازم برای پاسخ به نیاز مردم انجام شده‌است.

مردم نگران توزیع کالاهای اساسی نباشند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سعید محمدی ضمن اشاره به اینکه در زمینه توزیع کالاهای اساسی درقم تدارک لازم برای پاسخ به نیاز مردم انجام شده‌است، بیان کرد: به منظور تامین بازار ایام پایانی سال مقدار یکهزار و ۵۰۰ تن برنج از نوع تایلندی، هندی و پاکستانی در استان قم توزیع خواهیم کرد.

وی با اشاره به اقدام‌های انجام شده برای تامین شکر مورد نیاز بازار استان دربخش‌های مختلف طی ایام پایانی سال نیز افزود: در همین رابطه مقدار ۶۰۰ تن شکر برای مصارف صنف و صنعت و همچنین ۳۰۰ تن شکر نیز به‌منظور تامین نیاز خانوار در استان قم توزیع می‌شود.

وی با اشاره به این که قیمت کالاهای تنظیم بازار نرخ مصوبی دارد، ادامه داد: قیمت مصوب هرکیلوگرم برنج هندی برای مصرف کننده ۲۴‌هزار تومان، قیمت هرکیلوگرم برنج پاکستانی ۲۵ هزار تومان و قیمت هرکیلوگرم برنج تایلندی ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده‌است، همچنین قیمت هرکیلوگرم شکر نیز ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان می‌باشد که ۹ درصد ارزش افزوده نیز به آن اضافه می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: خوشبختانه وضعیت ذخیره اقلام مورد نیاز مردم در سیلو و انبار کالاهای اساسی استان مطلوب و مطمئن بوده و محصولات مورد نیاز مردم به خصوص در رابطه با گندم، برنج و شکر حتی برای پاسخ به نیاز چند ماه آینده نیز از هم‌اکنون تامین شده‌است.

وی با اشاره به این‌که همواره وضعیت بازار استان را رصد و اقدام‌های لازم را برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم انجام می‌دهیم، بیان کرد: به مردم این اطمینان خاطر را می‌دهیم که در رابطه با توزیع کالاهای اساسی و تنطیم بازار در این بخش در سطح قم هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه