English

احمد دیناری:

تایید چهار پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در خراسان رضوی

معاون اداره‌کل میراث‌ فرهنگی دستی خراسان رضوی بیان کرد: این پروژه‌ها شامل هتل، سفره‌خانه سنتی، واحد اقامتی و پذیرایی و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی هستند.

تایید چهار پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احمد دیناری معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تایید چهار پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خراسان رضوی برای بهره‌مندی از ۱۹۵ میلیارد ریال تسهیلات راه اندازی آن.

دیناری در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: این تعداد پروژه سرمایه‌گذاری در کمیته اجرایی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان رضوی برای بهره‌مندی از ۱۹۵ میلیارد ریال تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ برای تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری پروژه‌ها تا شهریور ۱۴۰۱ تایید و تصویب شد.

معاون اداره‌کل میراث‌ فرهنگی دستی خراسان رضوی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل هتل، سفره‌خانه سنتی، واحد اقامتی و پذیرایی و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی هستند و اشتغال ایجادی این پروژه‌ها به تعداد  ۳۱۰ نفر است.

دیناری در خاتمه اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بیش از ۷۰ درصد است و در جلسه قبلی کمیته اجرایی نیز پرداخت تسهیلات از این محل به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به پنج پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری مصوب شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه