English

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد:

تخصیص اعتبار برای خرید اتوبوس‌های برقی در بودجه ۱۴۰۱

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از تخصیص اعتبار برای خرید اتوبوس‌های برقی در بودجه ۱۴۰۱ برای شهر اصفهان خبر داد.

تخصیص اعتبار برای خرید اتوبوس‌های برقی در بودجه ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  محمد نورصالحی گفت: شورای ششم آمادگی دارد تا در صورت نیاز برای محقق شدن طرح اتوبوس‌های برقی در شهر منابع لازم را پیش‌بینی کند و تعیین ردیف خرید اتوبوس‌های برقی در بودجه ۱۴۰۱ برای شهر اصفهان مد نظر است.

وی در خصوص ورود اتوبوس برقی به شهر و آزمایش یک هفته‌ای و استقبال اصفهان از این برنامه، اظهار کرد: اولین اتوبوس برقی هم‌زمان با روز درختکاری وارد اصفهان شد؛ این اتوبوس‌ها دارای مکانیزم برقی، اتاق و سایر تجهیزات ساخت داخل کشور است و قطعاً عملکرد بسیار خوب و با ارزشی خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان این‌که در بودجه ۱۴۰۱ ردیفی جهت خرید اتوبوس برقی برای شهر اصفهان تعیین شده است، ادامه داد: امید است با ورود اولین اتوبوس برقی به اصفهان و شروع تجهیز شهر به اتوبوس برقی پیامدهای بسیار خوبی برای شهر اصفهان و شهروندان رقم بخورد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تعیین ردیف برای خرید اتوبوس‌های برقی در بودجه ۱۴۰۱، تصریح کرد: حدود ۵۰۰ میلیارد تومان حداقل بودجه تعیین شده برای توسعه اتوبوسرانی به ویژه خرید اتوبوس برقی است. ورود اولین اتوبوس برقی شروع خوبی برای شهر خواهد بود.

وی با بیان این‌که شورای ششم آمادگی دارد تا در صورت نیاز برای محقق شدن این برنامه در شهر منابع لازم را پیش‌بینی کند، تاکید کرد: در حال حاضر دو پیشنهاد از تولیدکننده‌ها وجود دارد که حاضر به مشارکت و سرمایه‌گذاری در این بخش بودند و این اتفاق ارزش افزوده بهتری را به همراه دارد.

نورصالحی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ فعالیت تردد اتوبوس‌های برقی در شهر اصفهان شروع می‌شود، امیدوارم شهروندان شاهد اجرای تردد یک یا دو خط اتوبوس برقی در سطح شهر به صورت تأثیرگذار در سال ۱۴۰۱ و به صورت کامل‌تر در سال ۱۴۰۲ باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی