English

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد:

اختصاص بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای حفظ و توسعه فضای سبز در اصفهان/ احداث فضاهای سبز بزرگ در محلات شهر

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حفظ و توسعه فضای سبز اختصاص داده شده است، گفت: ایجاد فضاهای سبز بزرگ در محلات خاصه مناطق غرب شهر در این قالب انجام خواهد شد.

اختصاص بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای حفظ و توسعه فضای سبز در اصفهان/ احداث فضاهای سبز بزرگ در محلات شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد نورصالحی در مراسم روز درختکاری اظهار کرد: امروز روز درختکاری، منابع طبیعی و تکریم محیط زیست و فضای سبز است، بنابراین امیدواریم همگی به این اعتقاد برسیم که توسعه پایدار با توسعه و حفظ فضای سبز اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اختصاص بودجه مناسب برای حفظ و توسعه فضای سبز ، افزود: پیش‌بینی اعتبار مناسب و قابل توجه بیش از ادوار گذشته برای تملک اراضی و ایجاد فضای سبز در محلات نشان می‌دهد که کاشت درخت، توسعه فضای سبز و حفظ آن مد نظر و مورد تاکید مدیریت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بودجه تصویب شده در این عرصه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: ایجاد فضاهای سبز بزرگ در محلات به ویژه مناطق غرب شهر در این قالب انجام خواهد شد.

کاشت درخت بهترین یادگار برای حفظ محیط زیست است

سیدامیر سامع، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم، اظهار کرد: یکی از زیباترین کارها در عالم هستی کاشت درخت است و این امر به عنوان یک یادگاری برای آیندگان باقی خواهد ماند.

وی افزود: کاشت درخت بهترین یادگار برای حفظ محیط زیست و زندگی آیندگان تلقی می‌شود، بنابراین امیدواریم مجموعه اقدامات مدیریت شهری در این عرصه منجر به ایجاد شهری زیبا، جذاب‌تر و بهتر برای زندگی شود که هر شهروند به آن افتخار کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه